Primăria București mai mult a Publicitat decât Consolidat

5% din bugetul companiei care ar fi trebuit să se ocupe cu reabilitarea și consolidarea clădirilor cu risc seismic din București a fost utilizat pentru ca primarul general să își facă reclamă.

Peste 4.5 milioane de lei dintr-un total de 76 de milioane de lei s-au utilizat pentru mituirea presei din România. Suma reprezintă mai mult de jumătate din cea alocată plății salariilor: puțin peste 8 milioane de lei.

Este vorba despre cifrele din anul 2019.

Gabriela Firea a înființat o serie de companii ce s-au dovedit total neperformante.

Crezând că modelul din Voluntari poate fi aplicat și pe capitală Gabriela Firea a creat companii la care cei apropiați și implicați politic să fie mari șefi. Salarii colosale au fost plătite însă în cei 4 ani de mandat performanța acestor companii a fost una extrem de scăzută.

Datorită înființării acestora primăria București a fost privată de sume importante de bani ce se puteau duce spre investiții, lucru care nu s-a întâmplat. Pare deja că ceea ce ar fi trebuit să îi asigure un nou mandat, clientela politică angajată la stat, îi va aduce însă sfârșitul.

Se pare că Bucureștiul nu este totuși Voluntari.

%d blogeri au apreciat: