Știrile 60m.RO

O nouă înșelătorie prin care clienții sunt păcăliți în marile lanțuri de supermarketuri. Atenție la gramaj

Spre exemplu, prețul la unt a crescut din nou, însă de această dată și cantitatea este înjumătățită. Astfel, untul, care se vindea la 200 de grame, este acum ambalat la doar 100 de grame.

Mai mult decât atât, retailerii l-au și scumpit, în așa fel încât să nu își dea seama clienții, informează realitatea.net.

Dacă un pachet de unt costa până acum 7, 10 sau chiar 12 lei, în funcție de producător, acum oamenii sunt nevoiți să plătească între 7 și 8 lei doar pentru jumătate din cantitatea inițială.

Prețuri mai mari la produse cu prețul neplafonat

Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței, recunoaște faptul că retailerii au crescut prețurile la alte produse pentru a compensa limitarea adaosului comercial la alimentele de bază.

„Dacă te așezi pe salteaua de apă, ea se lasă într-o parte și crește în altă parte. Este ceea ce în economie se numește ‘waterbed effect’”, a declarat președintele Consiliului Concurenței.

Întrebat dacă a observat creșteri de prețuri la alte produse, poate non-alimentare, în această perioadă în care Guvernul a limitat adaosul comercial la anumite alimente de bază, președintele Consiliului Concurenței a spus că da.

Cimpoi Adrian

Cimpoi Adrian este absolvent al Universității din București. După o perioadă în care a fost redactor și reporter pentru un post de televiziune, a decis să-și continuie drumul în presa scrisă.

Un comentariu

  1. Nu este deloc o inselatorie NOUA! E veche de ani de zile, stiuta demult! Kaufland mereu facea asa, scotea chiar si dero sau balsam de rufe din sticle, ca sa ai 900 grame in loc de 1 kg, apoi spunea ca „asa au venit de la furnizor” (cum se stie Kaufland sunt sfintisori – de-aia si promoveaza sodomia). Cine cumpara de la ei, intr-un fel isi merita soarta (sa cumpere gramaj scazut la pret mai mare).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button