Politică

Cum a omorât Ciolacu un brand românesc pentru Coca-Cola

Premierul Marcel Ciolacu a fost prezent la o conferinţă a Coca-Cola HBC, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, unde a vorbit nu doar despre importanţă investiţia companiei de la Ploieşti susţinută cu ajutor de stat, ci şi despre faptul că brandul Brifcor, cu o istorie de peste 40 de ani, nu mai există.

„Pe vremea comunismului când spuneai Coca-Cola te gândeai la un sentiment de libertate, nu neapărat că doream să bem Coca-Cola pentru că noi aveam Brifcor. Era produsul nostru şI norocul d-voastra este că el nu mai există, de aceea bem Coca-Cola”, a spus premierul la conferinţa de presă susţinută cu ocazia inaugurării unei investiţii de 55 mil. lei la fabrica Coca-Cola HBC România de la Ploieşti.

Însă, brandul Brifcor încă există, fiind relansat de compania Romaqua Group, cea mai mare companie românească din sectorul băuturilor, dar şi cel mai mare angajator. Compania produce astăzi Giusto Brifcor, pe segmentul băuturilor răcoritoare şi al apei minerale fiind unul dintre cei mai mari concurenţi al Coca-Cola HBC, alături de PepsiCo. Grupul are în România şase fabrici ce sunt situate în Borsec (apă minerală), Stânceni (apă minerală), Buşteni (apă minerală şi băuturi răcoritoare), Sebeş (bere şi băuturi energizante) şi Bucureşti, unde se află fabrica de preforme, dar şi o tipografie proprie. În Borsec sunt două unităţi de producţie, scrie ZF.

Cimpoi Adrian

Cimpoi Adrian este absolvent al Universității din București. După o perioadă în care a fost redactor și reporter pentru un post de televiziune, a decis să-și continuie drumul în presa scrisă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button