Politică

SONDAJ: George Simion, favoritul românilor la alegerile prezidențiale, peste Kovesi sau Ciolacu

George Simion este favoritul românilor pentru a ocupa scaunul de președinte al României. Liderul AUR i-ar învinge pe Laura Codruța Koveși și pe Marcel Ciolacu, dacă s-ar organiza alegeri în viitorul apropiat. Din păcate, presa cumpărată de partidele politice arată cifre mincinoase, care indică PSD sau PNL câștigători la orice alegeri. Spre exemplu, sondajele SOCIOPOL arată scoruri foarte bune pentru PSD-iști, în condițiile în care este puțin probabil să mai obțină voturi din partea românilor.

Candidatul sistemului este probabil să fie Laura Codruța Koveși care ar trebui să ducă mai departe politica internă și externă a lui Klaus Iohannis. Prin sistem a se înțelege mai ales marile puteri europene care tratează România ca pe o colonie iar românii sunt buni numai ca să asigure forță de muncă ieftină. Koveși este scoasă uneori din cutie și i s-a oferit o funcție la nivel european prin care să aibă expunerea cuvenită.

Să nu uităm cum PNL l-a pus pe Iohannis președinte de partid îndepărtând pe toți oamenii politici din interior ce ar fi putut avea șanse. Să ne amintim de Antonescu sau de Orban, doi dintre vechii liberali aruncați la groapa de gunoi a istorie.

Sub Klaus Iohannis România s-a înglodat în datorii. Astăzi statul român are de returnat peste 135 de miliarde de euro.

Laura Codruța Koveși ar fi aleasă de 19,6% dintre români.

Marcel Ciolacu este reprezentantul PSD, cel cu șansele cele mai mari. Problema este că și PSD este una din fețele sistemului. Să nu uităm că sub regimurile PSD s-au cedat către străini toate ramurile mari ale economiei naționale .

Marcel Ciolacu se află deja în campanie electorală și speră el un tur 2 împreună cu George Simion. Strategia PSD este aceea de a câștiga împotriva lui Simion prezentându-l pe acesta ca pe un extremist(presa psd-ista toacă permanent acest tip de discurs la adresa președintelui AUR).

Marcel Ciolacu ar fi ales de 13,4% dintre români.

George Simion este văzut de către români ca un tânăr lider providențial, capabil să readucă țării demnitatea de care are nevoie. GEORGE Simion este reprezentantul curentului patriotic din România dar și antisistemul. Acesta are doar 35 de ani și nu a făcut parte din nici un alt partid politic.

George Simion este un președinte cu carismă, popular, antisistem. Românii văd în acesta nu doar unica salvare dar și o formă de răzbunare la adresa clasei politice care a distrus statul român timp de 32 de ani.

George Simion ar fi ales de 28,6% dintre români.

Nicolae Ciucă nu are absolut nici o șansă ca să intre în turul II al alegerilor prezidențiale . Produsul PNL s-a născut la fel de mort(politic) ca și Florin Cîțu, fără nici o șansă să se transforme într-un lider. Problema principală a lui Nicolar Ciucă este inteligența scăzută , fapt semnalat de toți cei care au lucrat împreună cu el.

Sigur că presa cumpărată de partide vă prezintă alte cifre. Sunt numai minciuni. Românii nu mai doresc produse expirate servite. Sistemul se clatină, fapt demonstrat și de intrarea în parlament a AUR.

Cimpoi Adrian

Cimpoi Adrian este absolvent al Universității din București. După o perioadă în care a fost redactor și reporter pentru un post de televiziune, a decis să-și continuie drumul în presa scrisă.

Un comentariu

  1. CIA este actorul principal al subversiunii ideologice în SUA, nu KGB. Putem adăuga diverse organizații și institute care au participat la dezvoltarea ideologiei neomarxiste și sexomarxiste. Activitatea lor a fost inspirată și coordonată în diferite perioade de corifeii școlii de la Frankfurt: Georg Luckacs, Antonio Gramsci, Walter Benjamin, Herbert Marcuse, Max Horckheimer, Theodor Adorno, Erich Fromm etc. Scopul lor a fost dizolvarea valorilor culturale și sociale ale occidentului, transformarea oamenilor în zombie fără identitate și docili.
    În România subversiunea a început în 1990 pe mai multe planuri. Grupul pentru Dialog Social condus de Silviu Brucan (Saul Bruckner) și finanțat de Soros a promovat liberalismul general și vag până în 2004 cînd neoconii ajung la putere în țară prin gașca băsistă-pdlistă. Ulterior liberalismul promovat devine dual neomarxist și neoconservator (o ideologie care nu are legătură cu conservatorismul ci cu transformarea capitalismului și a pieței libere în religie și adularea corporațiilor transnaționale în paralel cu critica statelor naționale și a identității naționale care sunt o concurență a monopolului globalist al corporațiilor). Gașca de la GDS (Liiceanu, Pleșu, Patapievici, Stelian Tănase, Paul și Andrei Cornea, Ion și Vlad Alexandrescu, Raluca Alexandrescu, Gabriela Adameșteanu, Theodor Baconski, Andrei Oișteanu, Dan Perjovski, Mihai Șora, Vladimir Tismăneanu, Monica Macovei, Andrea Pora etc.) a fost educată în birourile Uniunii Scritorilor din România din anii 80, o organizație leninistă dirijată de cabinetul 2 (Brucan, Gogu Rădulescu, Ștefan Voicu, Petre Roman și alții). Scopul lor a fost să manipuleze cultura română în direcția liberalismului dizolvant și să împiedice renașterea culturii interbelice. Ei l-au trădat pe Constantin Noica mimând că îl promovează. Ei mimau și conservatorismul. Așa se poate înțelege cum îi promovau în revistele și emisiunile lor pe lgbtistul Alex Leo Șerban sau românofobul neomarxist Lucian Boia. În ultimii ani și-au dat arama pe față. Liiceanu în cartea Isus al meu atacă teologia și religia creștină cum nu a făcut-o nimeni până acum în cultura română. Pleșu dă lecții de morală de pe poziții șovine antiromânești. Aceștia au fost suporteri fanatici ai sectei Rezist și ai partidelor nemarxiste USR-PLUS.
    În spațiul social și mediatic s-au creat ONGuri de extrema stângă, avem pe sexomarxiștii de la Accept și Mozaiq care te dau în judecată dacă nu ești de acord cu ei, am avut la Cluj-Napoca Tinerii Mânioși conduși de Mihnea Blidariu de la Luna Amară, Adrian Dohotaru, Mihai Goțiu, Istvan Szakats, Cristian Grecu, Paul Socol, Bogdan Bob Rădulescu (Epic Show), Cornel Vîlcu care au îndoctrinat clujenii cu anarhism și marxism, săvârșind și acte de violență și vandalism ocupând instituții publice în oraș (Occupy Conti, Occupy UBB etc.). Au fost finanțați de Open Society. La fel și mișcarea Salvați Roșia Montana începută de Blidariu și Goțiu la Fânfest. Scopul a fost crearea unei stări de nemulțumire isterică pe fondul căreia să fie manipulați emoțional și îndoctrinați oamenii. Vladimir Volkoff are în Tratat de dezinformare un capitol în care explică scopul mișcărilor de stânga și activismul isteric față de o cauză (de ex. Roșia Montana). Omul agitat emoțional și tulburat social (prins în gloata activistă care manifestă pe străzi) e mult mai fragil mental (dezindividualizat și colectivizat în turmă) și mai ușor de manipulat. Psihologia mulțimilor a lui Gustave Le Bon își spune cuvântul.
    Cea mai eficientă manipulare este prin filme și muzică, pt că asta duce la controlul fantasmelor și a imaginației umane. Pornografia de pe MTV duce la confuzia de gen și la dependența de imagini sexuale și astfel la proliferarea viciilor patologice cu parafilii. Perversiunile care șochează se combină cu imagini repetitive ingenios combinate care duc la dresaj pavlovian. Exemple de videclipuri care induc imagini perverse: Christina Aguilera – Not Myself Tonight (conține imagini blasfemiatoare la adresa creștinismului – orgii în biserică), Rihanna – S&M, Britney Spears – Work Bitch, Taylor Swift – Look what you made me do, Miley Cyrus – Mother’s daughter și Prisoner, Lady Gaga – Alejandro. Din muzica românească Alexandra Stan – Come into my World. În videoclipul lui Alexandra Stan se observă limpede succesiunea de imagini care produc dresarea pavloviană. Imaginile erotice cu trupul cântăreței sunt înlocuite rapid cu bărbați semi goi îmbrăcați în latex care au gesturi feminine astfel plăcerea produsă de imaginea cântăreței este rapid asociată cu trupurile bărbaților. Experiența repetată de multe ori duce la confuzia percepției genului corporal al celuilalt. Observați cu atenție videoclipul. Alexandra Stan a scos anul ăsta un nou album cu imagini pornografice și scene perverse. E pasionată de parade gay unde face poze multe să vadă toți fanii ei adolescenți ce cool e. La astfel de videoclipuri se uită copiii voștri. Altă susținătoare a lgbtismului în muzica românească era Andreea Bălan, scene pornografice mai apar la Ruby.
    În ce privește filmele, fascinația față de America a fost indusă de filmele hollywoodiene. America e paradisul terestru, toate filmele lor prezintă o lume cosmetizată în care e plăcut să locuiești și toți sunt fericiți. În paralel în România Lucian Pintilie a creat curentul subversiv al minimalismului mizerabilist, moștenit de noul val cinematografic. Aceștia fac filme despre România care îți produc repulsie și greață, aruncă cu noroi în ochii telespectatorilor. Te fac să ai o stare de sfârșeală când te gândești la țara ta. Gașca Tudor Giurgiu, Ada Solomon, Cristian Mungiu, Nae Caranfil, Radu Jude, Radu Gabrea, Călin Peter Netzer, Adina Pintilie, Radu Muntean, Corneliu Porumboiu prezintă o Românie din care vrei să evadezi ca să ajungi în SUA. Singurul care e cineast onest e Cristi Puiu. Tudor Giurgiu și “veselul” Mihai Chirilov folosesc TIFFul pentru propagandă ideologică, 95% din filmele prezentate în festival sunt neomarxiste și nihiliste.
    Ni se distruge identitatea națională prin controlul imaginației noastre, adică ni se cenzurează imaginile pe care le avem despre propria țară, fiind în continuu hrăniți cu noroi ca să învățăm să vedem doar partea negativă a societății noastre. Are legătură cu procesul de demoralizare de care vorbea Iuri Bezmenov. Se cenzurează posibilitatea realizării unor filme istorice proromânești sau a unor filme cu acțiunea în prezent făcute în stil american prin care să fim fascinați de propria noastră societate. În același timp am fost dresați să râdem de filmele istorice românești făcute înainte de 1990 că ar fi proaste sau că falsifică istoria (de fapt acele filme sunt mult mai aproape de realitate decât majoritatea filmelor istorice hollywoodiene) sau că promovează șovinismul naționalist sau că sunt desuete. Acele filme prezintă o imagine pozitivă despre România care frânează procesul subversiv de maculare a identității naționale. Ca să dau un mic exemplu, vă aduceți aminte la începutul filmului Dacii apar niște imagini cu animale sălbatice și cu munții noștri care sunt foarte frumoase și au un sens simbolic paradisiac. Astfel de imagini, din punctul de vedere al agenților de subversiune, nu trebuie să mai apară vreodată pe sticlă…. mai bine te uiți la scena din Balanța lui Pintilie în care minerii o violeză pe Maia Morgenstern, vei asocia imaginea aia oribilă cu societatea românească unde nu mai există nici o speranță de salvare, astfel vei fi demoralizat, așa cum zice Iuri Bezmenov, vei vrea „schimbarea” adusă de ei ca să scapi de infernul în care trăiești. Vei visa la Lady Gaga și la zgârie-norii din Manhattan.
    Când vă gândiți la România care sunt imaginile care vă vin în minte? Cu siguranță multe dintre ele sunt predeterminate de media vizuală de după 1990 care v-a fost servită (vă aduceți aminte de imaginile cu orfelinatele, cu morții de la revoluție, cu bulibașele, interlopii și curvele de la periferii, cu minerii care urlau pe străzi? Țineți minte starea aia de spirit depresivă de la mijlocul anilor 90? Revedeți filmele Pepe și Fifi de Dan Pița sau Prea Târziu de Lucian Pintilie de exemplu ca să vă aduceți aminte ce stări de spirit v-au fost inoculate), astfel vă este cenzurat modul prin care vă percepeți propria identitate națională și socială prin imagini trunchiate și mizerabiliste. În paralel cu imaginile astea ați vizionat serialele Dallas și Baywatch cu imaginile luminoase ale paradisului american unde viața e frumoasă și oamenii sunt bogați și fericiți. Ura față de propria țară și idolatria față de occident pleacă de la astfel de manipulări ale imaginației voastre. Așa apare dorul de ducă.
    Imaginea mizerabilistă despre România este întreținută în prezent de serialul manelistic Las Fierbinți. Acest serial trebuie să fie o oglindă pt viața și societatea voastră. Trebuie să vă identificați cu personajele lui. Când audiența a scăzut și au început criticile repede Pleșu a scris un articol în Dilema veche, ziar neoconservator și neomarxist care mimează din ce în ce mai prost conservatorismul, că e un serial bun la care el se uită și că ar reflecta într-un mod sincer societatea românească. Ce, nu vă place să vă priviți în oglindă? Ironia disprețuitoare și șovină a lui Pleșu a făcut mult rău culturii române. Trebuie să ne eliberăm de dependența de acești oameni.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button