Probleme tehnice pe noua autostradă: 21 km în 4 ani, fără semnalizare și cu denivelări
România continuă să demonstreze că inaugurările de autostrăzi sunt mai degrabă o ocazie pentru festivisme decât o soluție reală pentru problemele de infrastructură. Cei 21 de kilometri ai tronsonului din Autostrada A7, între Dumbrava și Mizil, au fost inaugurați după 4 ani de lucrări, dar șoferii care au apucat să circule pe această porțiune au semnalat deja probleme majore.
Tronsonul inaugurat, parte din așa-zisa „autostradă a Moldovei,” prezintă denivelări pe mai multe porțiuni și lipsește semnalizarea completă. O infrastructură rutieră menită să fluidizeze traficul și să ofere siguranță șoferilor se transformă, astfel, într-o nouă sursă de frustrare. „E ca și cum ai inaugura o casă fără ferestre și acoperiș,” spun unii dintre utilizatori.
Acești 21 de kilometri, realizați cu viteza melcului, adaugă un capitol sumbru la istoria infrastructurii românești, care continuă să dezamăgească la toate nivelurile. La patru ani de la începutul lucrărilor, această porțiune ridică mai multe întrebări decât oferă soluții: de ce a durat atât de mult? De ce problemele tehnice sunt vizibile încă din prima zi? Și, mai ales, cine va răspunde pentru eventualele accidente cauzate de această „lucrare de artă”?
România reușește, încă o dată, să ofere șoferilor un exemplu de neputință administrativă și tehnică, transformând fiecare kilometru de autostradă într-un monument al incompetenței.