Dacia a prezentat noile modele Logan, Sandero și Sandero Stepway. Dotări nemaiîntâlnite pe modelele constructorului român

Noile modele Dacia Logan, Dacia Sandero și Sandero Stepway au fost prezentate de constructorul român deținut de Renault. Totodată, au fost anunțate mai multe informații despre fiecare model.

Construite pe o platformă nouă, cele trei modele oferă noi dotări, noi motorizări și o variantă nouă de transmisie.

Noua Dacia Logan

Dacia Logan are faruri și stopuri noi, a crescut în dimensiuni cu 3,6 centimetri, ajungând la 4,39 metri, dar a și scăzut în înălțime cu 1 centimetru (1.501 mm înălțime). Spațiul disponibil la nivelul genunchilor pentru pasagerii din spate a crescut cu 42 mm și spătarele scaunelor din față oferă măsuțe rabatabile. Capacitatea portbagajului a crescut cu 18 litri, ajungând la 528 de litri, iar pragul de încărcare a fost coborât cu aproape 2 centimetri. Garda la sol este de 135 mm. Lățimea modelului este de 1.848 mm.

Noua Dacia Sandero

Dacia Sandero vine cu faruri și stopuri noi, însă garda la sol de 133 milimetri a rămas neschimbată. Lungimea este de 4,08 metri și înălțimea de 1499 mm. Sandero Stepway are o gardă la sol de 174 mm, protecții laterale și o alură de crossover. Capacitatea portbagajului pentru modelul Sandero este de 328 de litri. Lățimea modelului este de 1.848 mm.

Dotări interioare noi

La interior, atât Logan, cât și Sandero au volan care poate fi acum reglat pe înălțime și pe adâncime, iar opțional poate fi achiziționată o cotieră individuală sau centrală.

Indiferent de nivelul de echipare, modelele dispun un suport pentru smartphone, ecran pentru calculatorul de bord și comenzi pe volan pentru pilotul automat și limitatorul de viteză, precum și senzor de lumină și aprindere automată a farurilor.

În funcție de piață și de versiune, sunt disponibile, fie în serie, fie opțional, un sistem nou de climatizare, scaune față încălzite (începând din aprilie 2021), card mâini libere cu deschidere de la distanță a portbagajului, frână de parcare electrică, cameră de marșarier, senzori acustici față și spate pentru asistența la parcare și senzor de ploaie cu acționarea automată a ștergătoarelor de parbriz.

Pentru prima oară la Dacia, o trapă de pavilion vitrată cu deschidere electrică va fi disponibilă în cursul anului 2021 pe Sandero și Sandero Stepway.

Telefonul devine sistem de infotainment

Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway sunt disponibile cu trei sisteme multimedia. În sistemul de bază, telefonul șoferului poate fi transformat într-un sistem multimedia printr-o aplicație gratuită și o conexiune Bluetooth sau USB. Există un loc dedicat pentru poziționarea telefonului în bord. Mai sunt disponibile sisteme infotainment cu ecran tactil de 8 inchi și compatibilitate Android Auto și Apple CarPlay.

Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway sunt echipate în serie cu șase airbag-uri. Sistemele de asistență la conducere disponibile includ frânare automată de urgență, senzor de unghi mor, asistență la parcare și asistență la plecarea din rampă.

Motorizări pentru Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway

Lista motorizărilor pentru noile modele Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway oferă două variante pe benzină și o variantă benzină/GPL:

– Sce65, un motor cu trei cilindri, capacitate de 1 litru, aspirat, cuplat la o cutie manuală cu 5 trepte

– TCe90, un motor cu trei cilindri, capacitate de 1 litru și turbocompresor, cuplat la o cutie manuală cu 6 trepte sa o cutie automată CVT

– TCe 100 ECO-G, un motor nou în gamă, cu 3 cilindri, capacitatea de 1 litru, echipat cu turbocompresor și cu alimentare mixtă benzină/GPL, cuplat cu o cutie manuală cu 6 trepte

Noul Logan va fi comercializat în România, Spania, Republica Cehă, Estonia, Letonia, Lituania, Polonia, Ungaria, Slovacia, Serbia, Bulgaria, Muntenegru, Macedonia, Bosnia-Herțegovina, Kosovo, Albania, Republica Moldova, Maroc, Noua Caledonie și Tahiti.

Sursa: Digi24

  • Nicușor Dan dă asigurări: nu se anulează autorizațiile emise, construiți în continuare
    Nicușor Dan a transmis un mesaj pentru a clarifica decizia Consiliului General al Municipiului București de a suspenda planurile urbaniste pentru următoarele 12 luni. „E fals că nu se va mai construi deloc în București”, subliniază edilul. Nicușor Dan a precizat că proiectele de construcții aflate în derulare vor continua, inclusiv pentru ridicarea blocurilor de
  • COS Târgoviște: Alexandru Munteanu de la USR-PLUS și prietenii MAFIEI RUSE
    Combinatul de Oțeluri Speciale Târgoviște este controlat de o serie de firme înregistrate în România și conexiuni directe cu companii offshore controlate de oligarhul rus Igor Zyuzin și interpușii săi. Cel mai important soldat al rușilor de la Mechel este Sergiu Lapti. În această combinație de la COS Târgoviște avem firmele EAST EUROPE METAL CONCEPT SRL controlată
  • Mărțișorul, marcă a expresiei culturale tradiţionale românești
    O posibilă „împărăție a Mărțișorului”. Spațiul carpato-balcanic ar putea fi denumit și spațiu al Mărțișorului. Obiceiul arhaic românesc al mărțișorului există la toți dacoromânii, meglenoromânii și aromânii, fiind transmis și populației bulgarofone din Peninsula balcanică. L-au împrumutat și alții, dar nimeni nu l-a generalizat ca noi, scrie Vlad Cubreacov pe blogul său. De aceea, există
  • INEDIT VIDEO: Sarkozy, condamnat la închisoare cu executare pentru corupție
    Fostul președinte francez Nicolas Sarkozy a fost condamnat, luni, la 3 ani de închisoare pentru corupție, din care unul cu executare. Decizia tribunalului poate fi atacată cu recurs, scrie Le Figaro. Parchetul naţional financiar ceruse patru ani de închisoare, dintre care doi cu suspendare, împotriva fostului preşedinte al Franței, acuzat de corupție și trafic de
  • Rodica Boancă (AUR): Nu vindeți la fiare vechi combinatele țării!
    Rodica Boancă, senator AUR, atrage antenția asupra situației dificile în care se află mai multe întreprinderi industriale din România, pe care actuala conducere dorește să le privatizeze pe motiv că nu sunt profitabile. Într-o astfel de situație se află și combinatul chimic Amonil S.A., care, dintr-o societate care deservea mai mult de jumătate din țară
%d blogeri au apreciat: