Aeroportul Timişoara reia zborurile regulate şi către Italia, Irlanda, Estonia, Finlanda şi Franţa

Reluarea zborurilor aeriene de legătură între România şi alte 17 ţări, încă de săptămâna trecută, a făcut posibilă reluarea operării zborurilor regulate de pe aeroportul Timişoara spre şi dinspre destinaţii din Germania (Dortmund, Frankfurt-Hahn, Memmingen şi Karlsruhe/ Baden).
Urmare a reactualizării listei ţărilor care sunt considerate sigure şi din care pasagerii pot reveni în ţară fără să mai intre în izolare sau carantină, pe lângă destinaţiile din Germania, se mai adaugă 5 ţări: Italia, Irlanda, Estonia, Finlanda şi parţial Franţa (zona continentală).
Astfel începând de marţi, pe aeroportul din Timişoara se vor relua zborurile regulate spre şi dinspre Italia (Bari, Bergamo, Roma, Veneţia), urmând ca de sâmbătă, 27 iunie a.c., să fie reluate şi zborurile spre Paris.
„Aeroportul este pregătit din punct de vedere operaţional şi al siguranţei sanitare pentru reînceperea operării zborurilor regulate spre destinaţii consacrate. Ne dorim să crească cât mai mult numărul curselor operate, al destinaţiilor şi implicit al pasagerilor. De la începutul lunii iulie a.c. sunt programate curse aeriene de tip charter spre destinaţii estivale de vacanţă din Turcia şi Grecia, dar şi spre litoralul românesc, având legătură aeriană directă spre Constanţa. Reamintim pasagerilor faptul că pot tranzita aeroportul în siguranţă, fiind aplicat un plan de măsuri specific acestei perioade de pandemie. Spaţiul disponibil în terminalele aeroportului este configurat astfel încât să asigure o procesare fluentă a traficului de pasageri, în condiţiile respectării cerinţelor de distanţare socială în interesul propriu şi al celui public. Pasagerii au obligaţia de a respecta regulile de distanţare socială pe tot fluxul parcurs de la parcarea auto a aeroportului şi până la îmbarcarea în aeronavă.”, a declarat directorul aeroportului Daniel IDOLU.
Sursa: www.mediafax.ro
- Omul cu combinațiile din spatele lui Ciprian Ciucu a câștigat peste 60.000 de euro din trei funcții publice
Paul Moldovan și soția, peste 100.000 de euro anual, de la bugetul de stat Viceprimarul Sectorului 6, Paul Moldovan, care este și președintele filialei Sector 6 a Partidului Național Liberal (PNL), a avut, în 2024, venituri de peste 60.000 de euro pe an din mai multe salarii de la stat. Împreună cu soția, de asemenea … - Cătălin Drulă nu are ce să prezinte electoratului din București! Singura lui direcție sunt jignirile și atacurile murdare în presă la adresa contracandidaților
Campania pentru Primăria Capitalei scoate la iveală, zi de zi, un adevăr tot mai incomod pentru USR și pentru candidatul său: Cătălin Drulă nu are ce să prezinte bucureștenilor. În lipsa unor proiecte finalizate, a unor rezultate măsurabile sau a unei viziuni coerente pentru oraș, liderul USR a ales cel mai facil drum, o campanie … - De ce o să stăm blocați la infinit pe Iuliu Maniu: Ciprian Ciucu și Nicușor Dan au promis tren metropolitan dar s-a construit ilegal un parc
Sectorul 6 și întreaga zonă de vest a Capitalei se pregătesc să rămână blocate pentru încă un deceniu, iar explicația e simplă și revoltătoare: în loc să respecte infrastructura feroviară destinată Trenului Metropolitan, proiectul-fanion promis de Ciprian Ciucu și Nicușor Dan încă din 2020, administrațiile locale au preferat să construiască Parcul Liniei direct peste șinele … - Oamenii lui Băsescu la butoanele TVR! Adriana Săftoiu, propusă șefa TVR de PNL
Adriana Săftoiu (58 de ani) va fi propusă șefa televiziunii publice TVR de către PNL, au declarat surse liberale. Ea ar urma să îl înlocuiască în funcția de președinte-director general pe jurnalistul Dan Turturică. Informația a fost publicată în premieră de Libertatea și confirmată de G4Media. În PNL au mai fost vehiculate numele lui Vlad … - Cătălin Drulă și penala Clotilde Armand promiteau în 2021 modernizarea Gării de Nord: Liderii mincinoși ai USR nu au făcut nimic
Când USR se afla la guvernare în 2021, Cătălin Drulă, ministru al Transporturilor la acea vreme și Clotilde Armand, primarul Sectorului 1, aflată astăzi în plin scandal penal, promiteau cu emfază o „renaștere” a Gării de Nord. Declarațiile se succedau în cascadă: reabilitare completă, modernizare a spațiilor, condiții civilizate pentru călători, investiții masive în infrastructura …