Știrile 60m.RO

Lux pe pandemie. Cum supravieţuiesc magazinele, cum cumpără clienţii

Chiar dacă anul ăsta ai fost mai atent pe ce dai banii, brand-urile de lux încă ţi-au făcut cu ochiul. La nivel mondial, brand-uri precum Louis Vuitton sau Dior au avut vânzări mai mari cu 12% în trimestrul trei din 2020 faţă de aceeaşi perioadă anul trecut. Alexandra este o împătimită a hainelor şi accesoriilor scumpe. Zice că bugetul nu este foarte diferit faţă de era în care nu exista coronavirus pentru că pentru ea este importantă calitatea superioară.

  • Automat, acum sunt un pic mai chibzuită. Mă gândesc puţin mai bine, adică nu mai am primul instinct, mi-a plăcut, l-am cumpărat. Dar da, îmi face în continuare plăcere să îmi achiziţionez lucruri frumoase şi mai ales genţi pentru că asta este o pasiune pentru mine”, spune Alexandra, clientă.

Angela Stănescu este manager-ul magazinului Furla România şi îţi spune că cea mai bună lună de anul ăsta a fost august. N-ai mai putut să mergi în vacanţă şi să faci shopping în străinătate, aşa că te-ai îndreptat către magazinele de la noi. Per total anul ăsta are scăderi, dar care vin din lunile în care mall-urile au fost închise.

  • Particularitatea acestei industrii este faptul că achiziţiile sunt bazate pe partea emoţională. Se înregistrează scăderi în vânzări. Suntem la o scădere de 30% faţă de anul trecut. Anul trecut am înregistrat o cifră de afaceri de aproape un milion de euro”, explică Angela, manager magazine Furla.

Vlad Popa este director Obsentum. Avea în plan noi magazine pentru anul ăsta, iar în ciuda crizei, a mizat pe a deschide magazine noi în pandemie şi a câştigat.

  • „Piaţa de lux, din perspectiva noastră, a mers bine. Comportamentul consumatorului s-a schimbat, observăm un interes mai mare în zona de skin care, din motive obiective a scăzut foarte mult make-up-ul. Am avut o creştere anul acesta de plus 37%, incluzând şi un magazin nou deschis”, adaugă Vlad Popa, director Obsentum.

Sursa: Mediafax

Back to top button