Cătălin Drulă nu are ce să prezinte electoratului din București! Singura lui direcție sunt jignirile și atacurile murdare în presă la adresa contracandidaților

Campania pentru Primăria Capitalei scoate la iveală, zi de zi, un adevăr tot mai incomod pentru USR și pentru candidatul său: Cătălin Drulă nu are ce să prezinte bucureștenilor. În lipsa unor proiecte finalizate, a unor rezultate măsurabile sau a unei viziuni coerente pentru oraș, liderul USR a ales cel mai facil drum, o campanie construită pe jigniri, atacuri și acuzații aruncate în presă.
În ultimele săptămâni, Drulă s-a remarcat mai puțin prin soluții și mai mult prin scandaluri. L-a atacat agresiv pe primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, acuzându-l că “inventează cifre fantasmagorice”, în timp ce datele oficiale arată că proiectele din Sectorul 4 au execuții bugetare reale. L-a atacat și pe Ciprian Ciucu, pe care l-a acuzat indirect că ar promova o „campanie negativă”, în timp ce chiar Ciucu a afirmat public că Drulă este cel care a pornit seria atacurilor murdare, deși adevărul îl știa foarte bine.
Aceeași strategie a fost vizibilă și în declarațiile sale despre „mafia din presă”, trusturi plătite și conspirații politico-mediatice. Drulă acuză, insinuează, atacă, dar nu prezintă nimic concret despre ce vrea să facă el pentru Capitală. În interviuri și apariții publice, discursul său este dominat de atacuri la adresa altora, iar atunci când vine vorba de proiecte, se limitează la generalități vagi despre „mobilitate” și „transparență”.
Ceea ce lipsește cu desăvârșire este un plan pentru București. Nu există un calendar de implementare, nu există costuri prezentate transparent, nu există măsuri clare pentru trafic, pentru termoficare, pentru infrastructura de transport, pentru spațiile verzi sau pentru dezvoltarea urbană. Tot ce a reușit Drulă să aducă în spațiul public sunt promisiuni abstracte și atacuri la adresa adversarilor.
Mai grav, în perioada în care a fost ministru al Transporturilor, singura funcție executivă reală din cariera sa, nu a lăsat în urmă nicio realizare majoră pentru București. Fără linii de metrou deschise, fără proiecte majore de infrastructură care să fi schimbat viața bucureștenilor, fără investiții durabile, Drulă nu poate reveni acum în capitală cu un bilanț concret.
Astăzi, bucureștenii observă că întreaga campanie a lui Drulă se reduce la agresiune verbală, acuzații și conflicte fabricate, nu la soluții. Într-un oraș cu probleme uriașe, trafic sufocant, termoficare în colaps, poluare, infrastructură învechită, candidatul USR vine doar cu aceeași retorică a conflictului cu care partidul și-a obișnuit electoratul, dar fără nicio propunere credibilă.
Mesajul pe care Drulă pare să îl transmită în această campanie este că opoziția și jignirea pot ține loc de program. Însă electoratul Capitalei a mai văzut acest film: candidați vocali, care atacă tot ce mișcă, dar care, odată ajunși la putere, nu reușesc să livreze nimic.