Vânzările de autoturisme Dacia în Europa au crescut

Vânzările de autoturisme Dacia au înregistrat în septembrie un avans de 33,1% în Europa, iar cota de piaţă a producătorului de automobile a urcat la 3,4%, de la 2,5% în perioada similară din 2019, conform statisticilor Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) publicate vineri.
Datele statistice sunt valabile pentru statele din Uniunea Europeană, Marea Britanie şi ţările din Asociaţia Europeană a Liberului Schimb (EFTA), respectiv Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia.
Înmatriculările de autoturisme Dacia în Europa s-au cifrat luna trecută la 43.605 unităţi, în creştere faţă de perioada similară din 2019 (32.755 vehicule).
Grupurile Renault (Franţa) şi Volkswagen AG (Germania) au raportat în septembrie creşteri ale vânzărilor de 8,1% şi, respectiv, 14,1%, în timp ce grupul francez PSA, compania americană Ford şi grupul german Daimler AG au înregistrat un declin al livrărilor de 14,1%, 4,5% şi, respectiv, 7,7%. Grupul PSA deţine brandurile Peugeot, Citroen, Opel/Vauxhall şi DS.
În primele nouă luni din acest an, livrările de autoturisme Dacia au consemnat o scădere de 35,2% în Europa, iar cota de piaţă a producătorului de automobile s-a redus la 3,4%, de la 3,7% în perioada similară din 2019. Înmatriculările de autoturisme Dacia în Europa s-au cifrat la 291.125 unităţi, în creştere faţă de perioada ianuarie – septembrie 2019 (448.952 vehicule).
Toţi marii producători auto au raportat scăderi ale vânzărilor în primele nouă luni din acest an: PSA (36,8%), Ford (34,4%), Renault (30,5%), Daimler (27,8%) şi Volkswagen (26,8).
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Sursa: Agerpres
- Un colos al industriei românești va fi închis definitiv: A fost cumpărat cu un contract secretizat, iar acum îl transformă în fier vechiUnul dintre coloșii industriei românești, Combinatul Siderurgic de la Hunedoara, va fi închis definitiv de către compania ArcelorMittal. Primarul municipiului Hunedoara, Dan Bobouţanu solicită desecretizarea contractului de privatizare a Combinatului Siderurgic din 2003, efectuarea unui Audit statutar pentru perioada 2003 – 2025 de către instituţiile guvernului şi stabilirea de măsuri care să prevină transformarea în fier vechi a …
- Financial Times, noua portavoce a mafiei globaliste – dezbină popoare în folosul guvernelor corupte și multinaționalelorFinancial Times, autointitulata „Biblie” a presei economice, s-a transformat de ani buni într-un instrument de propagandă al rețelelor globaliste. Sub masca unor analize „profunde”, publicația vinde povești convenabile pentru mafia financiară care dirijează din umbră guverne întregi, inclusiv la București. În articole recente, România este prezentată drept un „elev model” al Europei de Est, cu …
- Epava securistă Băsescu, scoasă de la naftalină de mafia sistemuluiFostul turnător la Securitate, Băsescu Traian, reapare pe scena publică, readus în prim-plan de aceeași mafie de sistem care l-a propulsat la Cotroceni și care astăzi îl folosește, din nou, ca portavoce a intereselor obscure. Declarațiile sale recente nu sunt altceva decât o încercare jalnică de a-și justifica trecutul și de a livra narativele pe …
- AUR depune moțiune simplă împotriva ministrului MediuluiAUR va depune în zilele următoare la Camera Deputaților o moțiune simplă cu titlul: Slăbirea securității energetice a României prin politici de mediu care obstrucționează punerea în funcțiunea hidrocentralelor începute înainte de 1989. „România a devenit în 2025 net importatoare de energie electrică cu un deficit de aproximativ 2,4 TWh-oră în primul semestru și prețuri …
- Slugile de la București iau credit 17 miliarde euro ca să cumpere armament scump de la străini. Mafia globală tipărește bani pentru colonia RomâniaRomânii se trezesc din nou prinși într-o capcană financiară pusă la cale de Bruxelles și acceptată obedient de guvernul de la București. Programul SAFE aduce un împrumut colosal de 17 miliarde de euro pentru a cumpăra armament. Nu fabrici, nu autostrăzi, nu spitale, nu școli – doar arme scumpe care nu produc nimic pentru economia …