Politică

Trenurile pe linia Craiova-București circulă cu Diesel din cauza unei defecțiuni

Trenurile circulă cu tracțiune Diesel duminică după-amiaza pe lina Craiova-București, între stațiile Roșiori Nord și Măldăeni, din cauza unui deranjament produs la sistemul de alimentare cu energie electrică de trenul IR 1691, care și-a rupt pantograful la ieșire din stația Roșiori Nord.

Potrivit CFR SA, trenul de călători IR 1691, care circulă de la București Nord la Timișoara Nord, a rupt pantograful locomotivei la ieșire din stația Roșiori Nord, deranjament care a provocat întreruperea alimentării cu energie electrică a firului de contact pe intervalul Roșiori Nord – Măldăeni, firul II, în timp ce firul I este închis pentru lucrări.

Pesonalul de intervenție al SRCF Craiova a acționat, într-o primă etapă, pentru remedierea deranjamentului la pantograful locomotivei trenului IR 1691, care a fost reînscris în circulație după o staționare de circa 90 de minute, iar pentru reducerea minutelor de întârziere a celorlalte trenuri, care sunt programate să tranziteze intervalul Roșiori Nord – Măldăeni, acestea vor fi dublate, între cele două stații, cu o locomotivă Diesel.

„Menționăm faptul că intervențiile finale, necesare pentru repunerea sub tensiune a liniei de contact, se vor relua după trecerea următoarelor trenuri, programate la ora actuală, să tranziteze intervalul Roșiori Nord – Măldăeni: IR 1824, IRN 348, IR 1596 și R 9016”, arată compania CFR SA.

Cimpoi Adrian

Cimpoi Adrian este absolvent al Universității din București. După o perioadă în care a fost redactor și reporter pentru un post de televiziune, a decis să-și continuie drumul în presa scrisă.

Un comentariu

  1. Ce puscarie merita acesti banditi.Adunati si la Periprava la taiat de stuf al omulu lor Stanescu Paul.Tare prosti ne cred acesti Escroci in frunte cu presedintele.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button