Simona Halep şi Gheorghe Hagi vor avea propriile arene sportive. Proiectul impresionant va costa peste jumătate de miliard

Complexul va avea un stadion care va purta numele fotbalistului Gheorghe Hagi, o arenă de tenis botezată „Simona Halep“, un centru sportiv pentru recuperare, refacere şi cantonamente, dar şi amenajări exterioare.
Complexul sportiv Constanţa se va întinde pe o suprafaţă de aproximativ 90.000 mp şi va fi construit pe locul actualei baze din strada Primăverii. Investiţia pentru construirea complexului se va ridica la 533 de milioane de lei, fără TVA.
„De îndată ce studiul de fezabilitate va fi gata îl vom preda Companiei Naţionale de Investiţii. Le vom preda un proiect la cheie. Va fi un parcurs lung şi greu. Ne dorim ca acest complex să fie parte din viaţa oraşului nostru. Acesta este începutul unui parcurs. Este un proiect vital pentru un oraş de talia Constanţei. Totul în viaţă înseamnă muncă şi seriozitate. Stadionul va putea găzdui meciuri de Liga Campionilor, pe arena principală de tenis se vor putea desfăşura competiţii de anvergura WTA, iar întregul complex trebuie să fie cel mai mare port interior pentru viaţa sportivă a oraşului “, a declarat primarul municipiului Constanţa, Decebal Făgădău.
Conform proiectului, complexul va cuprinde un stadion de fotbal cu o capacitate de 15.000 de locuri, cu toate funcţiunile necesare încadrării în categoria IV UEFA şi teren de antrenament, o arenă de tenis cu 4.750 de locuri, o altă arenă mai mică de 1.000 de locuri şi 4 terenuri de antrenament, un centru administrativ, cu locuri de cazare, spaţii de pregătire şi de recuperare pentru sportivi. Pe aproape toată suprafaţa complexului va fi amenajată o parcare subterană, iar clădirile vor fi legate printr-o zonă de promenadă cu spaţii verzi şi mobilier urban.
Sursa: www.mediafax.ro
- Infrastructura din România, din nou de mâna a doua: o șină ruptă oprește circulația trenurilor între Roșiori și AtârnațiRomânia se lovește din nou de realitatea dură a infrastructurii sale feroviare învechite. O simplă șină ruptă a fost suficientă pentru a paraliza circulația trenurilor pe o magistrală importantă, între Roșiori și Atârnați. Incidentul confirmă, încă o dată, că ani întregi de neglijență, lucrări făcute de mântuială și promisiuni politice fără acoperire au transformat calea …
- Ursula von der Leyen, sub presiune maximă: două moțiuni de cenzură zguduie Comisia EuropeanăPreședinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, se confruntă cu o criză politică fără precedent. Două moțiuni de cenzură depuse în Parlamentul European scot la iveală tensiunile tot mai profunde din interiorul Uniunii Europene, în timp ce lidera europeană încearcă să-și salveze autoritatea prin apeluri la unitate. Criticile vizează decizii controversate privind acorduri comerciale și …
- România, lovită în plin de creșterea TVA: cea mai mare prăbușire a vânzărilor din UERomânia înregistrează cea mai severă scădere a vânzărilor cu amănuntul din Uniunea Europeană, după majorarea taxei pe valoare adăugată (TVA). Comercianții vorbesc despre o „lovitură directă” dată consumului, în timp ce specialiștii avertizează că măsura riscă să frâneze creșterea economică și să afecteze bugetele familiilor deja împovărate de scumpiri. După ce Guvernul a decis majorarea …
- Marius Lulea: „România trebuie să reducă numărul de primării la maximum 500, ca în Olanda”Prim-vicepreședintele AUR, ing. Marius Lulea, susține că România are nevoie urgentă de o reformă administrativă profundă, care să elimine birocrația excesivă și risipa din aparatul de stat. „Reducerea aparatului de stat este posibilă doar în zona birocratică, unde s-au creat mii de posturi fără utilitate reală, dar nu și în domeniile unde serviciile publice sunt …
- Marius Lulea: „Nu putem avea dezvoltare cu mii de primării fără utilitate și sate fără drumuri”Prim-vicepreședintele AUR, ing. Marius Lulea, atrage atenția asupra ineficienței structurii administrative actuale din România, care menține mii de primării fără capacitate reală de a dezvolta comunitățile locale. „Nu putem avea dezvoltare cu mii de primării fără utilitate și sate fără drumuri, apă sau școli funcționale. Este o risipă uriașă de resurse, întreținută doar pentru a …