VIDEO* Profesoară vaccinată cu AstraZeneca: Viața mea a devenit un calvar!

Distribuie acest articol!

O profesoară care s-a vaccinat pe 22 februarie cu vaccinul AstraZeneca, se pare că nu din lotul cu probleme, a povestit la o emisiune tv calvarul prin care trece și cum starea sa de sănătate s-a schimbat brusc.

M-a trimis la Cardiologie, să vedem care ar fi cauza acestui puls foarte mare. Mi-a dat un tratament, fără a-mi da un răspuns. A zis că aceasta tahicardie este un efect advers al vaccinului. Am fost și la Chirurgie Vasculară când am văzut cum sunt picioarele mele, cum arata… M-am speriat, efectiv! Nu puteam să mă mai încalț cu nimic.

Chiar înainte să intru în direct la dumneavoastră am fost la un alt cabinet de analize medicale să vad dacă am vreun tromb sau vreun cheag de sânge undeva.

Sunt profesor, nu pot apărea cu tremurul ăsta în fața elevilor. Plus că nu aș putea sa ajung la școală. Mă simt foarte rău.

Într-adevăr, nu m-am vaccinat cu lotul cu probleme, dar problemele mele sunt destul de mari. Cum arată picioarele mele, nu mă pot încălța cu nimic”, povestește femeia la Antena 3.

Reacția oficialilor:

Singurul răspuns al secretarului de stat în ministerul Sănătății, Andrei Baciu, este că femeia ar trebui să ia legătura cu medicul de familie. 

”Pentru doamna care e alături de noi, i-as sugera, pentru orice chestiune medicală, este oricând util dacă are o urgență să sune la 112, să nu ezite! Relația cu medicul de familie este esențială din acest punct de vedere și trebuie sa luăm din timp, pentru că prevenția este extrem de importantă, să ne uitam la patologiile și la diversele boli pe care putem să le avem și  să le discutăm din timp cu medicul de familie.”

Iată mărturia profesoarei:

,,”Deși domnul Valeriu Gheorhiță ne-a spus să nu ne panicăm, eu am început să mă panichez când am văzut că am o tahicardie, am ajuns la 120 de bătăi pe minut. Acum vorbesc atât de sacadat nu pentru că am emoții, ci pentru că obosesc în urma vaccinului pe care l-am făcut.

M-am vaccinat în 22 februarie, cu vaccinul AstraZeneca. Mai întâi am avut efectele adverse comune, ca să zic așa, febră, frisoane, la vreo 2-3 zile am avut niște dureri de cap groaznice, după care am observat că am aceste edeme ale picioarelor.

marturie profesoara vaccinata astrazeneca 698526

De atunci am și un tremur, nu pot urca două-trei trepte pentru că obosesc.

Eu sunt un cetățean cu simț civic și am urmat toți pașii, așa cum am văzut la televizor. Am fost la medicul de familie, dumnealui nu a știu ce să îmi spună, m-a trimis către diverse cabinete.

Balerină la Opera Națională, relatare similară despre vaccinul AstraZeneca
 ”Am fost resuscitată. Mi-am revenit greu după ce m-am înnegrit!”

Beatrice Șerbănescu, balerină la Opera Națională. Femeia povestește că a avut nevoie chiar de resuscitare după vaccinare, în ciuda faptului că nu a fost vaccinată cu o doză din lotul cu probleme.

”La 28 de ore de la vaccin, am avut o reacție foarte urâtă! Cu pierderea conștienței aproape un minut, având pulsul 40. Noroc că soțul meu, care este medic, era acasă și mi-a făcut resuscitare în adevăratul sens al cuvântului.

Mi-am revenit destul de greu după ce m-am înnegrit.

În continuare nu am o stare foarte bună. Am avut de la vaccin cefalee, inapetență, stare de moleșeală…


Distribuie acest articol!
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
%d blogeri au apreciat: