Știrile 60m.RO

Penibilul Ciprian Ciucu investește bani grei în promovare la Digi24

După ce Partidul Național Liberal a recunoscut datorii uriașe de peste 20 de milioane de euro, actualul primar al Sectorului 6 și candidat la Primăria Capitalei, Ciprian Ciucu, pare să-și fi găsit totuși resurse nelimitate pentru promovarea personală. În timp ce partidul se plânge că nu mai are bani de funcționare, Ciucu investește sume uriașe în campanii media, apariții televizate și contracte de publicitate, în special la televiziuni precum Digi24.

Întrebarea firească este: de unde vin acești bani?

Surse apropiate de partid susțin că PNL traversează o perioadă financiară dificilă, în care fondurile s-au „topit” pe campanii electorale anterioare, iar filialele locale sunt obligate să se autofinanțeze. În acest context, ascensiunea mediatică bruscă a lui Ciprian Ciucu ridică semne serioase de întrebare privind legalitatea și proveniența fondurilor folosite pentru a-și susține imaginea.

Potrivit unor surse din piața media, un contract de publicitate la Digi24 poate depăși ușor suma de 1 milion de euro pentru o campanie de vizibilitate extinsă. Pentru un politician care provine dintr-un partid îndatorat, o astfel de cheltuială ar trebui justificată public, cu acte și transparență totală.

Mai grav este că primarul Sectorului 6 este acuzat că ar fi folosit resurse ale administrației locale pentru propria promovare. Contractele de comunicare, campaniile de imagine și bugetele direcționate către presă ridică suspiciuni de conflict de interese și abuz de funcție. Într-o perioadă în care cetățenii din sector se confruntă cu infrastructură deficitară, străzi pline de gropi și investiții întârziate, edilul pare preocupat mai degrabă de propria carieră politică decât de nevoile reale ale oamenilor.

Ciprian Ciucu s-a făcut remarcat printr-un discurs aparent tehnic, dar în realitate gol de conținut. În loc de soluții pentru București, livrează campanii plătite, interviuri aranjate și promisiuni fără acoperire. În timp ce administrația Sectorului 6 este bântuită de scandaluri legate de atribuiri dubioase de contracte, edilul își mută atenția către Primăria Generală – o miză mult mai mare, dar și o sursă potențială de influență și bani publici.

Cetățenii au dreptul să știe: cine plătește campania lui Ciprian Ciucu? Dacă banii provin din bugetul partidului, cum se justifică sumele în contextul datoriilor uriașe ale PNL? Iar dacă provin din surse private, cine sunt acești „sponsori” și ce vor primi în schimbul investiției?

Faptul că Ciucu a ales să se promoveze agresiv într-o perioadă în care partidul său este falimentar moral și financiar arată exact modul în care înțelege politica: puterea, imaginea și banii, nu serviciul public.

Cu un trecut marcat de scandaluri locale și o administrație plină de suspiciuni, Ciprian Ciucu devine simbolul perfect al politicianului care vrea mai mult, dar nu pentru oameni, ci pentru el însuși.

Bucureștiul nu are nevoie de un alt primar care își cumpără imaginea din bani murdari. Are nevoie de transparență, competență și responsabilitate, lucruri pe care Ciprian Ciucu nu le-a demonstrat nici la Sectorul 6, nici în propriul partid.

Cimpoi Adrian

Cimpoi Adrian este absolvent al Universității din București. După o perioadă în care a fost redactor și reporter pentru un post de televiziune, a decis să-și continuie drumul în presa scrisă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button