Oficial: Șoseaua Ploiești – Bacău – Pașcani va fi autostradă, nu drum expres

Cei circa 340 de kilometri de drum rapid dintre Ploiești și Pașcani vor fi construiți la profil de autostradă și nu de drum expres, a anunțat, marți, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Decizia a fost luată în urma unui studiu care a analizat evoluția traficului în zonă până în 2050.
Autostrada Ploiești – Pașcani are traseul propus Ploiești – Buzău – Focșani – Bacău – Pașcani. Acum există o singură secțiune în execuție – o porțiune din centura Bacăului.
„În urma rulării tuturor scenariilor în cadrul Modelului Național de Transport a rezultat ca variantă optimă implementarea la profil de autostradă a întregului sector Ploiești – Pașcani”, a anunțat CNAIR. Studiul de trafic urmează a fi supus analizării si aprobării JASPERS, consultantul oficial al Comisiei Europene, si va sta la baza documentației necesare accesării fondurilor europene nerambursabile pentru faza de execuție a autostrăzii.
”Valorile de trafic estimate în cadrul acestei studiu de trafic ne permit să tragem concluzia că scenariul cu Autostradă de la Ploiești la Pașcani atrage suficient trafic încât să rezulte necesitatea construirii acesteia. Din punct de vedere al volumelor de trafic atrase de proiect este de dorit implementarea la profil de autostradă. Testarea oricărui sector din coridor la nivel de Drum Expres va aduce o scădere a volumelor de trafic la nivel de coridor și implicit a beneficiilor pentru utilizatori, în ceea ce privește economiile de timp și siguranță/Securitate”, se arată în Studiul de tarfic pe care îl puteți citi aici.
CNAIR se așteaptă ca viitoarea autostradă A7 să preia, atunci când va fi gata, din traficul de pe DN1B și DN2, unul dintre cele mai periculoase drumuri din țară. DN2 este un drum cu o singură bandă pe sens, însă din cauza acostamentului care are o lățime generoasă șoferii au impresia greșită că drumul are două benzi pe sens și se angajează în depășiri periculoase.
Din acei circa 335 de kilometri ai autostrăzii A7, doar 16 kilometri sunt în prezent în lucru, fiind parte din centura Bacăului. Pentru restul traseului abia acum se întocmesc studiile de fezabilitate și proiectele tehnice.
Sursa: www.g4media.ro
- Escrocul din Clanul Pricopsiților se vrea primar la Capitală
Fostul viceprimar al Sectorului 2, este al patrulea politician care a anunțat că vizează postul de primar al Bucureștiului. Popescu a spus că nu mai face parte din PSD și că are propriile propuneri pentru viitoare proiecte în Capitală. Popescu face parte din Clanul Pricopsiților, o grupare criminală abonată la contracte de sute de milioane … - Mafia robelor: peste 3.000 de magistrați încasează pensii speciale de peste 5.000 de euro lunar fără să fi cotizat la sistemul public
În timp ce milioane de români abia își plătesc facturile și pensiile obișnuite rămân la limita supraviețuirii, o castă privilegiată continuă să trăiască în lux pe banii contribuabililor. Este vorba despre peste 3.000 de magistrați care primesc pensii speciale de peste 5.000 de euro lunar, deși nu au cotizat nici măcar un leu la sistemul … - Datoria României va ajunge în 2028 la aproape 300 de miliarde de euro
România se afundă într-o spirală a împrumuturilor fără precedent. Dacă ritmul actual al datoriei continuă, în doar trei ani vom atinge pragul istoric de 300 de miliarde de euro datorie publică. Statul trăiește pe credit, guvernele se împrumută lunar cu miliarde, iar nota de plată este trecută pe umerii generațiilor viitoare. În 2019, datoria României … - PSD și PNL au mituit electoratul din buget peste orice limită sustenabilă. România este în faliment
Ceea ce vedem astăzi nu mai este guvernare, ci o operațiune de mituire colectivă finanțată din bani publici. PSD și PNL au aruncat cu promisiuni, vouchere și salarii mărite fără acoperire, doar pentru a-și cumpăra liniștea electorală. Rezultatul? România este practic în faliment, iar datoria crește mai repede decât economia. Bugetul a devenit un sac … - Corupția la stat! Loteria Română își plătește șefii din CA mai bine decât Nuclearelectrica
Romatsa plătește 70.000 de lei brut lunar fiecărui membru al CA, Compania Națională de Aeroporturi București dă 69.000 de lei pe lună, iar Monitorul Oficial oferă 47.000 de lei pe lună membrilor din Consiliul de Administrație. Indemnizațiile directorilor pornesc și ele de la 85.000 brut pe lună la Romgaz și Depogaz, conform bazelor de date …