Ministerul Lucrărilor Publice va fi reorganizat
Joi, în ședința de Guvern a fost adoptată o hotărâre prin care se va reorganiza Ministerul Lucrărilor Publice, se vor reduce posturile de execuție cu 25% și cele de conducere cu 30%.
De asemenea, au fost adoptate două acte normative care vor permite depunerea documentațiilor pentru cadastru și organizarea ședințelor administrative, online.
„A fost înaintată în sedința de guvern o hotărâre cu privire la reorganizarea Ministerului Lucrărilor Publice. În urma adoptarii acestui act normativ, organigrama Ministerului Lucrărilor Publice se modifică și vor avea loc reduceri în ceea ce privește numărul de posturi pentru demnitari și posturi de conducere cu 30%, iar pentru funcții de execuție va fi o reducere cu 25% a schemei de personal, rezultând în final un număr de angajați la nivelul acestui minister de 765 de persoane”, a spus șeful cancelariei premierului, Ionel Dâncă, într-o conferință de presă, la Palatul Victoria, citat de ziare.com.
Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației este un organ de specialitate al administrației publice centrale, cu personalitate juridică, care funcționează în subordinea Guvernului României din data de 6 noiembrie 2019.
Activitatea Ministerului Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației (MLPDA) se concentrează pe următoarele domenii:
- dezvoltare regională,
- coeziune și dezvoltare teritorială,
- cooperare transfrontalieră, transnațională și interregională,
- construcții – disciplina în construcții,
- amenajarea teritoriului, urbanism și arhitectură,
- lucrări publice: locuințe, reabilitarea termică a clădirilor, gestiune și dezvoltare imobiliar-edilitară, administrație publică centrală și locală