Minerii cer anchetarea șefilor CEH pentru angajările fictive și delapidarea companiei de stat! Cine sunt ‘tovarășii’ abonați la contractele din ENERGIE
Minerii din Valea Jiului au ajuns la limita disperării și s-au blocat în mina Lupeni încă de marți și nu vor să iasă la suprafață până nu le sunt plătite drepturile salariale.
„Situația minerilor blocați în subteran la Mina Lupeni s-a înrăutățit. Unui miner a început să-i curgă sângele pe nas și a fost evacuat. Tensiunea este foarte mare, ieri Dioane Samuel directorul general al CEH a fost foarte aproape să fie linșat în subteran, norocul lui a fost că au intervenit doi ortaci de la Lupeni și a putut să fugă spre Puțul 15.
Este vorba de disperarea unor oameni aflați la capătul puterilor. Dacă Dioane Samuel și Cristian Roșu nu vor să demisioneze trebuie demiși urgent și anchetați pentru angajările fictive și pontajele fictive de care se vorbește în Valea Jiului.
Intervenția autorităților trebuie să fie fermă și situația detensionată până nu vom avea victime. Fac apel la mineri și minerii salvatori care înțeleg să facă jocul murdar al partidelor politice aflate la putere, în speță pnl, falimentul vă va afecta și pe voi, să nu credeți că sunteți altceva decât niște pioni ai unor șmecheri care se folosesc de voi. Jenantă și chiar mizerabilă atitudinea unor lideri de sindicat de a rămâne în București motivând că au luni negocieri cu ministrul energiei. Până luni se pot întâmpla multe din păcate în Valea Jiului.”, notează Stefan Adrian Jurca din Petroșani.
Primarul din Petroșani, Tiberiu Iacob Ridzi, a revenit din Maldive
„Tiberiu Iacob Ridzi, primarul liberal al Petroșaniului este solidar cu minerii fapt pentru care transmite acestora un mesaj prin intermediul presei. Bă băiete, hai să-ți spun cum stau lucrurile. Tu ești la putere bă Ridzi, partidul tău conduce România, așa că lasă gargara asta ieftină cu mesajele în presă și fotografiile cu minerii și tai-o la București la Ludovic Orban și Câțu și vorbește cu ei. Dacă nu pricepi situația în care este orașul Petroșani din punct de vedere financiar dacă minerii vor fi plătiți din fondul de garantate și că în câteva luni se va declara falimentul #CEH bagă-te la o cafea la Keops și după ce îi povestești lui Simi cum ai petrecut în Maldive roagă-l să-ți spună chestia cu banii. În cazul unui faliment Primăria Petroșani va fi lovită puternic din punct de vedere financiar și social, aici își are sediul Mina Livezeni, PrestServ și sediul CEH. Peste 1000 dintre cei 3200 de angajați și CEH din județul Hunedoara. PS sau te gândești la chestia dacă zic ceva iau condamnare ? Știi tu la ce mă refer.”, notează Ștefan Adrian Jurca.
În urma acestor evenimente 60M.ro a verificat contractele fără publicarea prealabilă din SEAP ale Complexului Energetic Hunedoara
Jurnaliștii 60M.Ro au descoperit o companie ce are zeci de contracte pe domeniul energetic înclusiv cu Complexul Energetic Hunedoara. Aceste contracte fără publicare prealabilă au o valoare foarte mare în comparație cu contractele prin licitație publică sau cele cu atribuire directă pentru consumabile. Vorbim despre contracte de consultanță, audit și studii de fezabilitate, adică de contracte prin care băieții deștepți jefuiesc companiile de stat, după cum susține jurnalistul Silviu Mănăstire de la Dosar de politician.
Institutul de Studii și Proiectări Energetice – ISPE – Romelectro SA este o companie înființată în 1971 și controlată de anumiți agenți ai Direcției de Informației Externe(SECURITATE), din perioada lui Nicolae Ceaușescu până la căderea regimului.
Această companie este controlată, astăzi, de Dan Ioan Gheorghiu, o eminență cenușie în domeniul Energiei românești, fost consilier al lui Victor Ponta. În acea perioadă presa a relatat despre contractele oneroase ce țin de spolierea companiilor românești din domeniul Energiei.
ISPE PROIECTARE SI CONSULTANTA SA cu codul unic de înregistrare RO 40284726 are o explozie a cifrei de afaceri în 2019 și apar primele contracte cu Complexul Energetic Hunedoara în perioada Guvernului condus de Viorica Dăncilă.
Servicii de elaborare studii de fezabilitate: CTE Deva. Conformarea grupurilor energetice nr. 3, 4 la legislaţia de mediu privind emisiile în aer (CAN1010984) | 695.000 RON | Atribuita | Negociere fara publicare prealabila | SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A. (HUNEDOARA) | 79314000-8 | 08.03.2019 |
Listă cu contractele companiei milionarului Dan Ioan Gheorghiu cu Compexul Energetic Hunedoara, Complexul Energetic Oltenia, CET GOVORA, Transelectrica, Ministerul Energiei și Economiei, Ministerul Mediului etc.
ISPE PROIECTARE SI CONSULTANTA SA are 79 de contracte în valoare de 20.371.007 Ron( 4,182,958 EURO)conform SEAP. Compania figurează cu datorii în valoare de 7.882.283 RON.
Dan Ioan Gheorghiu este vecin de apartament cu Ponta. Mai mult, au desființat chiar și zidul dintre balcoane, relata presa în 2019. Grupul de băieți deștepți este controlat din Italia de Dan Ioan Popescu, conform EVZ.
În cadrul ISPE îi mai avem pe Radulescu Virgiliu, Octavian-Dan Georgescu și Ion-Eduard Chitescu.
An | Cifra de Afaceri (RON) | Profit/pierdere Net (RON) | Nr. angajați | Datorii (RON) | Active Imobilizate (RON) | Active Circulante (RON) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2019 | 15.359.450 | Infinit%↗ | -7.882.283 | ←→ | 161 | Infinit%↗ | 8.615.490 | Infinit%↗ | 497.311 | Infinit%↗ | 7.863.879 | Infinit%↗ | |
2018 | 0 | ←→ | 0 | ←→ | ←→ | 0 | ←→ | – | ←→ | – | ←→ |
Milionarul Dan Ioan Gheorghiu mai este cunoscut și ca un apropiat al fostului premier al României Călin Popescu Tăriceanu. Cei doi au fost surprinși împreună într-un restaurant din București în timp ce discutau despre finanțarea unei candidaturi a lui Călin Popescu Tăriceanu la Primăria Capitalei, conform relatărilor din presa vremii.
Presa afirma că se discuta despre o finanțare de aproximativ 1 milion de euro pentru campania lui Tăriceanu(ALDE). Cei doi şi-au petrecut concediul din august 2015 pe Riviera Italiei, alături de faimosul Dan Ioan Popescu, ministrul celebru din Cabinetul Adrian Năstase, potrivit comisarul.ro
Extras date companie ISPE PROIECTARE SI CONSULTANTA – S.A.
3138
2019/7/30 Societatea ISPE PROIECTARE SI CONSULTANTA – S.A.
HOTARAREA NR. 1 din data de 24.05.2019 a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor ISPE PROIECTARE SI CONSULTANTA – S.A.
Adunarea generala ordinara a actionarilor Societatii ISPE PROIECTARE SI CONSULTANTA – S.A., cu sediul social in Bucuresti, sectorul 2, bulevardul Lacul Tei nr. 1-3, birourile 800-830, 900-930, 1000-1029, etajele 8, 9 si 10, cod unic de inregistrare 40284726, avand numarul de ordine in registrul comertului J40/17658/2018, denumita in cele ce urmeaza «Societatea», in sedinta tinuta astazi, 24.05.2019, ora 10.00, la sediul Societatii, in prezenta a 7 actionari detinatori ai unui numar de 270.274 actiuni, reprezentand 79,74% din capitalul social al Societatii, prezidata, conform art. 15 din actul constitutiv al Societatii, de Presedintele Consiliului de Administratie, respectiv de domnul GEORGESCU OCTAVIAN DAN si avand ca secretar desemnat pe doamna DUMITRU MIHAELA, in conformitate cu prevederile actului constitutiv al Societatii si ale Legii societatilor nr. 31/1990 si cu respectarea formalitatilor cerute pentru convocarea acesteia, in urma discutiilor si dezbaterilor, precum si a votului exprimat prin ridicarea mainii, hotaraste:
Stabilirea si aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a programului de activitate pe exercitiul anului 2019:
Venituri totale: 21.175.000 lei Cheltuieli totale, din care: 20.760,000 lei – cheltuieli materiale consumabile 183.000 lei – amortizare 120.000 lei – subproiectanti 3.250.000 lei – alte cheltuieli materiale 2.893.000 lei – cheltuieli cu munca vie, din care: 14.314.000 lei – drepturi salariate (inclusiv tichetele de masa) 13.454.000 lei – contributie asiguratorie de munca 294.000 lei – alte cheltuieli cu munca vie 566.000 lei Rezultat brut 415.000 lei Voturi: Pentru 7 (79,74% din capitalul social al Societatii)/Impotriva 0/Abtineri 0.
- Aprobarea programului de investitii pe anul 2019:
Inlocuirea calculatoarelor depasite moral 100.000 lei Extinderea capacitatii de stocare date la nivel central 20.000 lei Inzestrare parc auto 150.000 lei Voturi: Pentru 7 (79,74% din capitalul social al Societatii)/Impotriva 0/Abtineri 0. - Aprobarea contractului de audit financiar cu auditorul independent S.C. Interscope – S.R.L.
Voturi: Pentru 7 (79,74% din capitalul social al Societatii)/Impotriva 0/Abtineri 0. - Stabilirea si aprobarea indemnizatiei si a altor avantaje acordate de societate membrilor consiliului de administratie:
4.1. Georgescu Octavian Dan – o indemnizatie lunara bruta de 8.000 lei 4.2. Gheorghiu Ioan Dan – o indemnizatie lunara bruta de 8.000 lei;
4.3. Nicolescu Andrei Cristian – fara indemnizatie.
Voturi: Pentru 7 (79,74% din capitalul social al Societatii)/Impotriva 0/Abtineri 0. - Aprobarea organigramei societatii pentru anul 2019.
Voturi: Pentru 7 (79,74% din capitalul social al Societatii)/Impotriva 0/Abtineri 0. - Aprobarea negocierii cu GTP Bank Romania – S.A. a unui contract de finantare cu un plafon maxim de 550.000 euro non-cash pentru scrisori de garantie (necesar in vederea inchiderii contractului de finantare cu BRD GSG) si o linie de credit cash cu plafon maxim de 300.000 euro;
Voturi: Pentru 7 (79,74% din capitalul social al Societatii)/Impotriva 0/Abtineri 0. - Aprobarea imputernicirii domnului Octavian-Dan Georgescu – Presedintele Consiliului de Administratie, cu drept de delegare domnului Ion-Eduard Chitescu – directorul general executiv, pentru semnarea contractului de finantare cu OTP Bank Romania – S.A.
Voturi: Pentru 7 (79,74% din capitalul social al Societatii)/Impotriva 0/Abtineri 0. - Aprobarea prelungirii contractului de factoring cu regres semnat cu OTP Bank Romania – S.A. pentru o noua perioada de finantare de 6 luni, cu aprobarea bancii OTP Bank Romania – S.A., pana la indeplinirea integrala a obligatiilor contractuale.
Voturi: Pentru 7 (79,74% din capitalul social al Societatii)/Impotriva 0/Abtineri 0. - Aprobarea imputernicirii domnului Octavian-Dan Georgescu – Presedintele Consiliului de Administratie, cu drept de delegare domnului Ion-Eduard Chitescu – directorul general executiv, pentru semnarea actului aditional de prelungire a contractului de factoring cu OTP Bank Romania – S.A.
Voturi: Pentru 7 (79,74% din capitalul social al Societatii)/Impotriva 0/Abtineri 0. - Aprobarea imputernicirii domnului Radulescu Virgiliu, [nastere] in comuna Lehliu, jud. Calarasi, [domiciliu] sectorul 1, posesor al [act identitate], eliberata de SPCEP S1, Biroul nr. 2, la data de 30.09.2010, [CNP], sa semneze in numele si pe seama actionarilor societatii contractele de administrare si orice modificare a acestora, in vederea ducerii la indeplinire a rezolutiilor adoptate in prezenta hotarare.
Voturi: Pentru 7 (79,74% din capitalul social al Societatii)/Impotriva 0/Abtineri 0.
Prezenta hotarare a fost statutara si legala si a fost adoptata si redactata in 4 exemplare originale, cate unul pentru actionarii prezenti si doua exemplare in vederea pastrarii in arhiva la sediul Societatii.
1778
2019/4/23 Societatea ISPE PROEICTARE SI CONSULTANTA – S.A.
CONVOCARE Subsemnatul, Georgescu Octavian Dan, in calitate de Presedinte al Consiliului de Administratie al Societatii ISPE PROIECTARE SI CONSULTANTA – S.A., cu sediul social in Bucuresti, sectorul 2, bulevardul Lacul Tei nr. 1-3, Birourile 800-830, 900-930, 1000-1029, etajele 8, 9 si 10, cod unic de inregistrare 40284726, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/17658/2018 (denumita in continuare „Societatea”), convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor la sediul Societatii pentru data de 24.05.2019, ora 10.00 (prima convocare), iar in cazul in care nu se intruneste cvorumul prevazut in Actul constitutiv al Societatii pentru prima convocare, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor la sediul Societatii pentru data de 27.05.2019, ora 10.00 (a doua convocare), pentru discutarea si aprobarea urmatoarelor puncte ce alcatuiesc ordinea de zi: - Stabilirea si aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli si a Programului de activitate pe exercitiul anului 2019.
- Aprobarea programului de investitii pe anul 2019.
- Aprobarea contractului de audit financiar.
- Stabilirea si aprobarea indemnizatiei si a altor avantaje acordate de societate membrilor Consiliului de Administratie.
- Aprobarea organigramei societatii pentru anul 2019.
- Aprobarea negocierii cu OTP Bank Romania – S.A. a unui contract de finantare cu un plafon maxim de 550.000 euro non-cash pentru scrisori de garantie (necesar in vederea inchiderii contractului de finantare cu BRD GSG) si o linie de credit cash cu plafon maxim de 300.000 euro.
- Aprobarea imputernicirii domnului Octavian-Dan Georgescu – Presedintele Consiliului de Administratie, cu drept de delegare domnului Ion-Eduard Chitescu – Directorul General Executiv, pentru semnarea contractului de finantare cu OTP Bank Romania – S.A.
- Aprobarea prelungirii contractului de factoring cu regres semnat cu OTP Bank Romania – S.A. pentru o noua perioada de finantare de 6 luni, cu aprobarea bancii OTP Bank Romania – S.A., pana la indeplinirea integrala a obligatiilor contractuale.
- Aprobarea imputernicirii domnului Octavian-Dan Georgescu – Presedintele Consiliului de Administratie, cu drept de delegare domnului Ion-Eduard Chitescu – Directorul General Executiv, pentru semnarea actului aditional de prelungire a contractului de factoring cu OTP Bank Romania – S.A.
- Diverse.
Sunt convocati sa participe la Adunarea Generala Ordinara toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor Societatii la data de 13.05.2019 („Data de referinta”).
Documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare se afla la sediul Societatii, la dispozitia actionarilor, putand fi consultate si completate de acestia in timpul orelor de program, intre orele 09.00 – 17.00.
Actionarii pot participa la adunare personal sau prin reprezentanti, in baza unei procuri speciale, conform dispozitiilor legale. Procura speciala se depune la sediul Societatii conform prevederilor legale, cel mai tarziu pana la data tinerii sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.
175
2019/1/14 Societatea ISPE PROIECTARE SI CONSULTANTA – S.A.
ROMANIA MINISTERUL JUSTITIEI OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI DE PE LANGA TRIBUNALUL BUCURESTI EXTRAS AL REZOLUTIEI DIN 11.12.2018 REFERITOR LA: ISPE PROIECTARE SI CONSULTANTA – S.A.
Persoana desemnata conform O.U.G. nr. 116/2009, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 84/2010, cu modificarile si completarile ulterioare, prin Decizia nr. 477 din data de 26.06.2017 a Directorului General al ONRC – Baidan Ioana In baza cererii nr. 588738 din data de 10.12.2018 au fost inscrise in registrul comertului dispozitiile cuprinse in Decizia Civila nr. 2149 din 30.10.2018 pronuntata de Curtea de Apel Bucuresti Sectia a V-a Civila in dosarul nr. 24986/3/2018, referitoare la autorizarea constituirii, inmatricularea si inregistrarea societatii provenite din divizare partiala a INSTITUTULUI DE STUDII SI PROIECTARI ENERGETICE – S.A. cu numar de inregistrare J40/5731/1996, CUI 8630885, cu urmatoarele date:
- denumire: ISPE PROIECTARE SI CONSULTANTA – S.A.;
- cod unic de inregistrare: 40284726;
- identificator unic la nivel european (EUID): J40/17658/2018;
- numar de ordine in registrul comertului: J40/17658/2018-;
- sediul social: Bucuresti, sectorul 2, Bulevardul Lacul Tei nr. 1-3, BIROURILE 800-830, 900-930, 1000-1029, etaj 8,9 si 10;
- domeniul principal de activitate: grupa CAEN: – 711 – Activitati de arhitectura, inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de acestea;
- activitate principala: 7112 – Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea;
- capital social: 1.694.635 lei, integral varsat, data varsarii: 11.12.2018, total actiuni: 338927, din care: 338927 nominative, a cate 5 lei fiecare;
- fondatori: 1. GHEORGHIU IOAN DAN, cu [domiciliu]4;
- actionari tip lista: ‘ 1. tip lista: Persoane fizice;
- administrator: 1. GHEORGHIU IOAN DAN, cu [domiciliu], cu [domiciliu] 3. NICOLESCU ANDREI – CRISTIAN, cu domiciliul in municipiul Ploiesti, Strada I.L. CARAGIALE nr. 30, judetul Prahova;
- director: 1. CHITESCU ION – EDUARD, cu [domiciliu];
- durata de functionare: nelimitata. Dispune publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, a prezentului extras.