Mesaj de la un cetățean pentru Nicușor Dan: Strada Dr. Iacob Felix, o problemă pentru traficul din Capitală
Un cetățean atrage atenția asupra problemei infrastructurii liniilor de tramvai din Capitală și despre cazul străzii Dr. Iacob Felix. Zona este ultracentrală, iar ruinele fostului spital Filantropia sunt un focar de infecție în mijlocul orașului, locația fiind teritoriul oamenilor străzii. Strada Dr. Iacob Felix a fost modernizată extrem de prost de fosta administrație Videanu, iar dacă un tramvai intră pe stradă tot traficul este blocat.
Anul trecut administrația Firea anunța un proiect pentru o parcare subterană și supraterană (S+P+6E) pe strada dr. Iacob Felix, la nr. 64 A. Doamna Gabriela Firea a plecat la Voluntari, iar proiectul a rămas tot proiect având în vedere că dânsa a avut proiecte doar pentru clientela de partid.
Partea dezafectată a spitalului Filantropia este ocupată de oamenii străzii și consumatorii de droguri. Probabil cei de la Ministerul Sănătăţii gândesc că, de la atâta diversitate în decor va crește imunitatea bolnavilor.
„Mulți ani înainte 60m.ro! Am rugămintea să abordați la actualități și infrastructura liniilor de tramvai din Capitală punctând în mod special infrastructura pietonalo-rutieră a Străzii Iacob Felix. În timp ce municipalitatea susține că linia de tramvai de pe Strada Iacob Felix a fost „modernizată” în 2006 în continuare participanții la trafic se chinuie în disconfortul ăsta pietonalo-rutier al arterei în urma așa-zisei „modernizări” fiind aceeași linie de tramvai cu maxim o bandă auto pe un sens și 0 pe celălalt, fără peroane modernizate și cu trotuare subdimensionate pentru condus vehicule împinse sau trase cu mâna și ocupate de stâlpi electrici și mașini la care se adaugă trecerea pentru pietoni de pe Șoseaua Nicolae Titulescu semaforizată în două-3 etape și configurată în zigzag din care se ramifică peroanele stației de tramvai.
Oricând pot avea loc coliziuni între mașini și tramvaie în intersecția Șoseaua Nicolae Titulescu X Strada Iacob Felix având în vedere lipsa benzilor auto pe tronsonul dintre Șoseaua Nicolae Titulescu și Strada Constantin Caracaș al Străzii Iacob Felix. De la claxoane și sonerii de tramvaie eventual deranjate de semnalele acustice ale ambulanțelor, ale mașinilor pompierilor și ale mașinilor poliției până la altercații între conducători auto și vatmani nu mai e decât un pas.
O batjocură la adresa participanților la trafic. De-a lungul istoriei postdecembriste a capitalei tot așa arată Strada Iacob Felix: tronsonul dintre Bulevardul Ion Mihalache și Șoseaua Nicolae Titulescu cu linie de tramvai cu maxim o bandă auto pe un sens și 0 pe celălalt și fără peroane modernizate și tronsonul dintre Bulevardul Ioan Cuza și Strada Gheorghe Polizu cu piatră cubică. Arteră neevoluată.
O arteră aglomerată cu imobile și mașini cu vârf și îndesat dar cu infrastructură pietonalo-rutieră precară. E mai important că sunt deranjați mastodonții din intersecția Șoseaua Nicolae Titulescu X Strada Iacob Felix prin exproprieri, dezafectări și demolări în vederea lărgirii Străzii Iacob Felix la 4 benzi decât că se chinuie participanții la trafic în disconfortul ăsta pietonalo-rutier al arterei de peste 20 de ani. Corpul dezafectat din intersecția Strada Iacob Felix X Strada Constantin Caracaș ocupă terenul degeaba de peste 20 de ani poluând vizual.Unde sunt respectate standardele europene în materie de stații de tramvai și drepturile persoanelor cu dizabilități și ale posesorilor de cărucioare pentru copii?
Când Doamne au de gând autoritățile să acopere și Strada Iacob Felix în strategia de dezvoltare Metrorex, s-o transforme într-o arteră integrală cu 4 benzi auto, trotuare pe care să poată fi conduse vehicule împinse sau trase cu mâna și rețea STB+Metrorex?
Strada Iacob Felix care e mereu ocolită pe posturile TV și radio ale capitalei și în presa locală.”, ne-a transmis Marius D. pe adresa de email a redacției.
Dacă aveți opinii, probleme, situații ce pot fi abordate ca teme de dezbatere în spațiul public nu ezitați să ne scrieți.