EconomieInternațional

Germania: Lidl a raționalizat uleiul

Uleiul de floarea soarelui a devenit marfă rară în supermarketurile germane de la începerea războiului din Ucraina. O sucursală Lidl din Schleswig-Holstein a introdus vânzarea doar adulților, scrie Ziarul Românesc din Germania.

Uleiul de floarea soarelui este în prezent insuficient din cauza conflictului din Ucraina. Ucraina este unul dintre cei mai mari producători de ulei din lume.

În acest cadru se înscrie o încercare a lanțului de supermarketuri Lidl din Norderstedt din Schleswig-Holstein de a distribui cât mai uniform clienților săi uleiul de floarea-soarelui disponibil. Pentru ca fiecare familie să cumpere cu adevărat doar două sticle de ulei, Lidl a introdus o limită de vârstă: uleiul de floarea soarelui era vândut doar adulților.

Cimpoi Adrian

Cimpoi Adrian este absolvent al Universității din București. După o perioadă în care a fost redactor și reporter pentru un post de televiziune, a decis să-și continuie drumul în presa scrisă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button