Știrile 60m.RO

Firme de trolli în campania electorală. PSD și PNL cheltuie banii de la buget pentru manipularea opiniei publice

Partidele sistemului folosesc banii de la buget pentru manipularea opiniei publice și recurg chiar și la firmele de troli pentru a influența percepția publicului. George Simion a sesizat acest aspect și a cerut un răspuns de la autoritățile române, în frunte cu directorul Cyberint, Anton Rog: cine are grijă de firmele de trolli? Liderul AUR a reiterat că această campanie electorală trebuie să fie despre soluții reale pentru români și nu despre manipulare.

Simion a dat ca exemplu o postare de pe pagina lui Victor Ponta, în care comentariile nu au nicio legătură cu subiectul: postarea era un atac la liderul AUR, în timp ce comentariile o atacă pe Elena Lasconi.

„Folosirea fondurilor publice pentru a finanța această mașinărie de propagandă este nu doar imorală, ci și o insultă adusă fiecăruia dintre noi, dintre români. În loc să se concentreze pe soluții reale pentru problemele țării, cum ar fi reducerea sărăciei, crearea de locuri de muncă, stabilitatea economică, ei aleg să investească în manipularea opiniei publice”, a mai spus Simion.

Cimpoi Adrian

Cimpoi Adrian este absolvent al Universității din București. După o perioadă în care a fost redactor și reporter pentru un post de televiziune, a decis să-și continuie drumul în presa scrisă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button