Companiile aeriene americane nu vor forța pasagerii să poarte măști
Primele trei companii aeriene din SUA le-au spus însoțitorilor lor de zbor să nu forțeze pasagerii să respecte noua lor politică care necesită purtarea măștii, ci doar să-i încurajeze să facă acest lucru, conform politicilor angajaților analizate de Reuters.
American Airlines Group Inc (AAL.O), Delta Air Lines Inc (DAL.N) și United Airlines Holdings Inc (UAL.O) le-au spus angajaților că pot refuza îmbarcarea la poartă pentru oricine nu poartă mască și să ofere măști pasagerilor care nu au, au declarat pentru Reuters cele trei companii aeriene.
„Odată la bord și în afara porții, politica de acoperire a feței devine mai complicată. Rolul însoțitorului de zbor este informativ, nu de aplicare, în ceea ce privește politica de acoperire a feței „, a declarat compania American care explică politica sa, care a intrat în vigoare luni.
„Un pasager la bordul aeronavei dvs. care nu respectă regula de a purta mască NU este considerat suficient de perturbator pentru a declanșa un răspuns de nivelul 1 al amenințării”, referindu-se la un fel de perturbare intenționată de către un pasager care ar putea determina căpitanul să devieze zborul.
Purtătorul de cuvânt american, Joshua Freed, a declarat: „Americanii, la fel ca și alte companii aeriene din SUA, solicită clienților să poarte măști în timp ce sunt la bord, iar această cerință este aplicată la poartă în timpul îmbarcării. De asemenea, le reamintim clienților prin anunțuri atât în timpul îmbarcării, cât și la plecare, măsurile de prevenție. ”
O purtătoare de cuvânt a United a spus, de asemenea, că orice nerespectare a călătorilor va fi adresată la poartă și că însoțitorii de zbor au fost sfătuiți să își folosească „abilitățile de mediere” pe aeronavă și să reașeze pasagerii în funcție de necesități.
Cele trei companii aeriene oferă anumite scutiri, pentru copiii mici sau persoanele cu afecțiuni medicale sau cu dizabilități și când oamenii mănâncă sau beau.
„În cazul în care clientul alege să nu se conformeze din alte motive, vă rugăm să-i încurajați să se conformeze, dar să nu escaladeze mai departe”, au spus americanii însoțitoriilor de zbor într-un mesaj, vineri.
„La fel, dacă un client este frustrat de lipsa măștii unui alt client, vă rugăm să utilizați medierea pentru a calma situația”, a spus acesta.
Cererea de călătorie din SUA a scăzut cu aproximativ 94% în mijlocul pandemiei coronavirusului, ceea ce a determinat transportatorii să-și reducă programul de zbor la aproximativ 30% din normal în această lună. Cu mai puține avioane pe cer, unii zboară aproape de capacitatea maximă.
Organizația aeriană globală IATA a declarat săptămâna trecută în favoarea pasagerilor care poartă măști la bord, în timp ce dezbaterile se intensifică în Statele Unite cu privire la rolul pe care ar trebui să îl joace agențiile guvernamentale în impunerea de noi măsuri de siguranță pentru zbor înainte de dezvoltarea unui vaccin.
Deși companiile aeriene majore din Statele Unite au primit măști, Administrația Aviației Federale a refuzat să pună în aplicare cerința și nu este clar dacă agenția are autoritatea de a obliga pasagerii să poarte măștile.
Într-o declarație de marți, FAA a declarat că va continua să se angajeze în discuții cu privire la protejarea sănătății și siguranței echipajelor de zbor și a publicului care călătorește și „acordă expertiză în domeniul aviației agențiilor federale de sănătate publică și companiilor aeriene, pentru a emite îndrumări pentru membrii echipajului, inclusiv monitorizarea sănătății, protocoalele de screening și curățarea aeronavelor. ”
Mai multe grupuri ale uniunii aeriene au cerut un mandat federal privind măsurile, referitoare la măști, distanțare socială și dezinfecție.
„Companiile aeriene pun în aplicare politici de zbor, în esență, fără coordonare sau direcție din partea guvernului federal”, a spus Sara Nelson, președintele Asociației Asistenților de zbor-CWA, reprezentând aproape 50.000 de însoțitori de zbor de la 19 companii aeriene.
„Avem nevoie de cerințe federale care să atenueze riscul în timpul acestei pandemii și să pună pe primul loc siguranța echipajelor și a publicului călător.”