Clotilde a făcut curat ca să își aducă prietenii. Cine vrea să pună mâna pe contractele de publicitate stradală?
Primarul Sectorului 1, Clotilde Armand, a început să aibă o atitutine mai deschisă către publicitatea stradală, după ce a desființat mesh-ruile și bannerele din sector. Se pare că tot acest scandal are ca scop doar cedarea publicității stradale către apropiații primarului, iar prin acțiunile din ultima vreme a reușit să elimine alți competitori din joc.
Potrivit unei anchete, se pare că în spatele acestor acțiuni s-ar afla Cătălin Zahariea, un personaj care nu există în organigrama primăriei, dar e foarte prezent la ședințe, conducând toate demersurile cu care se laudă Clotilde Armand, scrie psnews.ro.
Zahariea deține împreună cu soția două agenții de publicitate – Active Choice Media și Crossmedia, care lucrează pentru companii importante, precum cum ar fi eMag, AFI, Calzedonia. Active Choice Media, controlată de Ioana Magdalena Zahariea, a avut în 2019 o cifră de afaceri de 4.785.563 lei. Crossmedia, controlată de Cătălin Zahariea, a avut o cifră de afaceri de 3.309.470 lei.