Cătălin Drulă, omul cu idei puține și strâmbe! De ce vrea să blocheze metroul spre Otopeni?

Cătălin Drulă, autoproclamat „expert în infrastructură”, continuă să demonstreze că vorbește mult și pricepe puțin. Cel mai recent exemplu este opoziția sa absurdă față de extinderea metroului spre Aeroportul Otopeni, un proiect vital pentru Capitală, pentru economie și pentru imaginea României.
Deși toate marile capitale europene au legături directe și rapide cu aeroporturile lor, Drulă se încăpățânează să blocheze proiectul, promovând explicații confuze și soluții improvizate. În loc să susțină o investiție strategică, el preferă să pună piedici, doar pentru a marca puncte politice în campania pentru Primăria Capitalei.
Drulă nu are o viziune coerentă pentru București. A demonstrat-o și în perioada în care a condus Ministerul Transporturilor: zero proiecte majore finalizate, doar conferințe de presă și atacuri la adversari. În prezent, se teme că realizarea metroului spre Otopeni i-ar strica discursul populist despre „bani risipiți” și „proiecte inutile”.
În realitate, blocarea unei legături moderne cu Otopeni ar condamna Capitala la încă un deceniu de aglomerație, haos și autobuze supraaglomerate pe DN1. Iar faptul că Drulă se opune unui astfel de proiect îl arată exact așa cum îl descriu tot mai mulți bucureșteni: un politician cu idei puține și strâmbe, incapabil să înțeleagă nevoile reale ale orașului.
În timp ce orașul are nevoie de infrastructură serioasă, Drulă vine doar cu frâne, scandal și discurs anti-dezvoltare. Bucureștiul merită mai mult decât politicieni care știu doar să spună „Nu”.