ANPC rezolvă problema facturilor uriașe cu un chestionar
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a expediat companiilor care furnizează energie electrică și gaze naturale operatorilor casnici un chestionar care conține o rubricație detaliată în urma completării căruia va fi posibilă o centralizare exactă a numărului de facturi greșite.
”Așa cum am spus la începutul săptămânii, dorim să avem date certe, asumate, pentru a putea cuantifica dimensiunea exactă a facturării eronate în domeniul energiei electrice și gazelor naturale, în România. Ne-am ținut de cuvânt și, imediat am construit un chestionar care să ne permită radiografierea precisă a fenomenului și, în raport cu acest lucru, să putem aborda concret și rapid controlul remedierii eventualelor greșeli. Imediat cum centralizăm toate datele, le vom da publicității”, a declarat Horia Constantinescu, președintele ANPC.
Conducerea ANPC a avut o întâlnire cu operatorii economici din domeniul energiei electrice și gazelor naturale, în ultima zi a lunii ianuarie, pentru a se asigura că aceștia sunt pregătiți să aplice prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 3/2022.