Gheorghe Piperea, despre noile modele din societatea românească: „Trapper, influencer pe social media și dealer de droguri: trei “calități” într-un singur personaj”
Trapper, influencer pe social media și dealer de droguri: trei “calități” într-un singur personaj. Înmulțiți ca ciupercile după ploaie în ultimii ani. Conturi de social media cu milioane de urmăritori și cu zeci de milioane de vizualizări ale “conținutului” care face apologia crimei.
Ce fac cenzorii ziselor sisteme de “socializare” online? Vânează conspiraționiști și negaționiști ai “științei”. Anulează “cultural” pe oricine nu este de acord cu agenda lor neo-marxistă.
Mega – festivaluri, cu sute de mii de spectatori, printre care enorm de mulți minori, unde se consumă practic la liber droguri și unde se ascultă “muzica” sus-numiților. Ce fac marii sponsori, de genul Kauffland sau BT, care aruncă milioane de euro în promovarea prin astfel de festivaluri? Ne dau lecții de green shit, diversitate, ESG, sustenabilitate etc. și ne separă prin garduri de sârmă, pentru siguranța noastră…
Știți cum ne-au sufocat aceste nenorociri în valuri?
Prin abandonul aproape total al condamnării morale a maleficului, dar mai ales, prin aplauze la adresa lăcomiei, cinismului și “sângelui rece” de manager/tehnocrat/lucrător al serviciilor secrete.
În lipsa unei revoluții morale, nu vom mai scăpa vreodată, în cursul vieții noastre, de acest iad al chipurilor zâmbitoare.