George Simion: Kensington, PNL și penala și inconștienta campanie de conștientizare
A trecut neobservat felul în care Kensington, firma de casă a PNL-ului care se ocupă de campaniile politice ale partidului, a încercat să scape de orice responsabilitate în încălcarea legislației românești. Pentru că am puțin timp, vreau să vă explic despre cum au încercat să interfereze instrumentele PNL-ului în alegerile prezidențiale iar prima informație pe care vi-o ofer este că trei sferturi din banii de campanie ai PNL în ultima săptămână au fost direcționați împotriva mea. Cum aș fi putut să mă apăr când ei au întregul stat la dispoziție și am fost ținta lor în toată campania electorală?
Ca să vă aduc la zi cu informațiile: jurnaliștii de la Snoop au prezentat primii despre felul în care ANAF a găsit dovezile că PNL a plătit o campanie care l-a promovat masiv pe Călin Georgescu pe TikTok prin intermediul firmei Kensington. Adică, rușii, boții și alte lucruri inventate pe care le-au folosit pentru a justifica anularea alegerilor, erau, de fapt, firma de casă a PNL-ului care au avut ca obiectiv eliminarea mea din turul doi al alegerilor prezidențiale.
Revenind la sfidarea și golănia pe care a încercat să le practice această firmă, într-un comunicat transmis public reprezentanții Kensington se declară de-a dreptul șocați „în legătură cu campaniile de conștientizare derulate pentru PNL” care ar fi fost deturnate către Călin Georgescu.
Cât tupeu să ai, astfel încât în momentul în care ți se prezintă negru pe alb că ai plătit campanii pentru promovarea lui Călin Georgescu, nu a candidatului PNL, Nicolae Ciucă, să negi realitatea?
Probabil că sfidarea românilor s-a transferat către consultanți de la politicienii cu care au lucrat prea mult timp pe scena politică din România.
Dacă ar fi fost cu adevărat o campanie „de combatere a extremismului și încurajarea valorilor euroatlantice”, nu ar fi trebuit să vedem mesajele, materialele lor în acest sens? De ce să recurgă la o asemenea minciună firma lor de casă și la o astfel de manipulare?
Adevărul este că nu a fost niciodată vorba despre campania PNL-ului, care a avut un candidat de carton pentru funcția de președinte. Totul a fost un plan calculat pentru a crea confuzie și a manipula opinia publică, folosindu-se de Călin Georgescu într-un mod perfid, fără a avea vreo intenție reală de a-l ajuta, ci doar de a influența alegerile în funcție de interesele lor mârșave.
În această campanie de „conștientizare”, 130 de influenceri au fost cooptați de compania Kesington Communication, angajată de PNL, pentru a promova înaintea alegerilor prezidențiale campania intitulată #EchilibrușiVerticalitate.
După cum au arătat documentele desecretizate ale CSAT, campania #EchilibrușiVerticalitate a fost creată pentru Călin Georgescu și, după cum a arătat investigația media, a fost pusă în aplicare de Kensington Communication.
Adevărații manipulatori ai alegerilor au fost chiar cei din PNL și PSD. PNL prin această campanie murdară coordonată de Kensington, iar PSD prin mutările de voturi dintr-o parte în alta. Ei sunt cei care au compromis procesul electoral. În timp ce autoritățile aruncă vina în exterior, în țară Sistemul își face de cap, lovind în democrație și în voința românilor. Apreciez poziționarea domnului Georgescu pentru aflarea adevărului și apreciez că Domnia sa nu a fost conștient de aceste manevre de culise, drept dovadă reacția de acum trei zile.
Lipsa de transparență a autorităților și refuzul de a prezenta dovezi clare nu fac decât să sporească furia și neîncrederea în stat. Alegerile anulate nu reprezintă doar o tragedie pentru democrația noastră, ci și un precedent periculos. România merită mai mult decât un Sistem care folosește firme de casă, manipulări și trucuri murdare pentru a-și atinge scopurile.
În loc de concluzie, până la a ajunge să acuzăm serviciile secrete, aștept ca ANAF, AEP și Parchetul General să își facă datoria până la capăt pentru a arăta că sunt instituții sănătoase și că nu există interferențe politice din partea Ministerului Justiției, a Ministerului Afacerilor Interne și a președintelui ilegitim dar încă în exercițiu, Klaus Werner Iohannis. De asemenea, mă aștept ca cei care au încălcat grav legislația din România, adică firma Kensington Communication (deținută de Răzvan Săndulescu cu 60% și Cătălin Dumitru cu 40%) să nu se implice în campania lui Nicușor Dan, cel pe care l-au făcut prin metode la fel de ilegale, primar al Bucureștiului.