Politică

Viza campania PNL cu Călin Georgescu subminarea votului pentru George Simion?

PNL pare să fi orchestrat o strategie care s-a întors împotriva lor într-un mod spectaculos. Campania realizată prin FameUp, despre care ANAF a dezvăluit că a fost finanțată din fondurile partidului, pare să fi avut un scop mai subtil: să submineze voturile pentru George Simion. În loc să fie o eroare, există indicii că PNL l-ar fi promovat intenționat pe Călin Georgescu, sperând să spargă electoratul lui Simion și să îl scoată din calculele pentru turul al doilea al alegerilor prezidențiale.

Rezultatul? Un fiasco monumental. În loc să fragmenteze baza de susținători a lui Simion, Georgescu a câștigat vizibilitate masivă și a ajuns surpriza alegerilor, devenind favorit să intre în turul al doilea. PNL a ignorat însă faptul că Georgescu are priză reală la români, ceea ce a transformat planul lor în cea mai mare gafă politică a anului. În locul unui tur doi între Ciucă și Ciolacu, s-au trezit cu Georgescu și Lasconi.

Când și-au dat seama că au săpat o groapă în care au căzut singuri, PNL și aliații lor s-au grăbit să fugă la Curtea Constituțională. Anularea alegerilor a fost justificată prin pretexte vagi, dar mișcarea nu a făcut decât să atragă critici internaționale și să amplifice ridicolul situației.

Dacă aceasta a fost o „strategie” deliberată, PNL a demonstrat că și cele mai rafinate planuri pot exploda spectaculos atunci când nu înțelegi ce își doresc alegătorii.

Cimpoi Adrian

Cimpoi Adrian este absolvent al Universității din București. După o perioadă în care a fost redactor și reporter pentru un post de televiziune, a decis să-și continuie drumul în presa scrisă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button