Politică

Elena Lasconi vindea capace de WC când Georgescu era raportor ONU

Elena Lasconi, actuala președintă a USR, care aspiră la cea mai înaltă funcție în stat, are un trecut profesional cel puțin curios. În timp ce se prezintă ca o luptătoare pentru reformă și valori democratice, trecutul său include promovarea unor produse casnice precum capacele de WC. Reclamă după reclamă, Lasconi își exersa talentul de vânzătoare, departe de subiectele politice complexe pe care le abordează acum.

În contrast, Călin Georgescu, un lider recunoscut pentru discursurile sale articulate și viziunea asupra suveranității naționale, avea deja un rol activ pe scena internațională. Ca raportor ONU, Georgescu se ocupa de probleme globale, în timp ce Lasconi își perfecționa tehnicile de vânzări pentru piața locală. Această diferență izbitoare ridică întrebări despre competența și pregătirea Elenei Lasconi pentru a ocupa funcția de președinte.

Cum poate cineva care nu și-a depășit condiția de promotor al unor produse casnice să aspire acum la conducerea unei țări? Lasconi, cu trecutul său îndoielnic și gafele din politică externă, pare mai degrabă un produs al marketingului de partid decât un lider autentic. În fața unor astfel de comparații, răspunsul alegătorilor va fi, probabil, unul clar.

Cimpoi Adrian

Cimpoi Adrian este absolvent al Universității din București. După o perioadă în care a fost redactor și reporter pentru un post de televiziune, a decis să-și continuie drumul în presa scrisă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button