PSD-PNL au construit un pod de 2 miliarde de lei care se tot reasfaltează – unde sunt banii românilor?
Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila, inaugurat cu mare fast pe 6 iulie 2023, se dovedește un fiasco monumental sub administrația PSD-PNL. În mai puțin de patru luni de la inaugurare, acest simbol al incompetenței guvernamentale a intrat pentru a patra oară în proces de reasfaltare. Problemele apărute imediat după deschiderea circulației demonstrează cât de slabă a fost soluția tehnică inițială, aplicată sub ochii nepăsători ai actualei guvernări.
În loc să fie o mândrie națională, Podul de la Brăila s-a transformat într-un șantier continuu. Șoferii care sperau la o alternativă rapidă către litoral se lovesc acum de restricții de circulație și viteze de 30 km/h din cauza lucrărilor de reparație. Această situație este o rușine pentru România și o dovadă clară a eșecului guvernării PSD-PNL în gestionarea infrastructurii naționale.
Deși constructorii promit acum o nouă „rețetă asfaltică”, testată în laboratoare internaționale, rămâne de văzut dacă această soluție va rezista mai mult de câteva luni. Într-un context în care ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, recunoaște public că soluțiile tehnice de până acum au fost proaste, este greu de crezut că noua variantă va aduce schimbări reale. Totul pare o încercare disperată de a masca incompetența celor care au permis implementarea unor soluții defectuoase.
Aceasta este încă o dovadă că PSD și PNL sunt incapabile să livreze proiecte de infrastructură durabile, iar cetățenii sunt cei care plătesc prețul, atât din buzunar, cât și prin disconfortul creat de aceste lucrări interminabile.