SĂNĂTATE

Reputat profesor italian de boli cardiovasculare acuză că din cauza vaccinurilor mRna au crescut cazurile de miocardită în special la tineri și sportivi

Miocardita este corelată cu vaccinul: Un medic din Piacenza, dr. Alessandro Capucci , profesor de Boli Cardiovasculare (fost director al Clinicii de Cardiologie, Universitatea Politehnica Marche), a declarat că numeroasele cazuri de miocardită, în creștere în rândul tinerilor și sportivilor, sunt legate de vaccinul anti-Covid mRna.

„În 2021 s-a înregistrat o creștere a cazurilor de miocardită la tineri și la sportivi. Decesele subite în rândul fotbaliștilor sunt, de asemenea, peste medie. Studiile arată o legătură semnificativă cu vaccinurile mRna, Ministerul nu ar trebui să minimizeze. Problema este mai accentuată la sportivii bărbați și tineri, mai ales din cauza nivelurilor de catecolamine”.

Doctorul din Piacenza Alessandro Capucci , profesor de Boli Cardiovasculare (fostul director al Clinicii de Cardiologie, Universitatea Politehnica Marche) scrie acest lucru într-un articol, citat de piacenza24.eu.

„Datele recente de la Agenția de Securitate a Sănătății din Marea Britanie, referitoare la situația din Regatul Unit, ne arată că atât cazurile de boală, cât și spitalizările și, în cele din urmă, decesele apar mai ales la persoanele vaccinate (72%, 74% și, respectiv, 82%) ridică îndoieli serioase cu privire la siguranța și eficacitatea lăudată a vaccinurilor anti-Covid actuale”, scrie Capucci în articol.

Dar de ce mai ales tinerii și sportivii? Capucci citează un studiu brazilian, realizat de Flavio Cadegiani :

„Sportivii, în special bărbații, au de obicei niveluri ridicate de catecolamine active chiar și în condiții de repaus, așa cum se poate observa din analiza catecolaminelor urinare nocturne, care sunt semnificativ mai mari la sportivi decât la non-sportivi; toate acestea în timp ce eliminarea lor rămâne similară în cele două loturi. În plus, tinerii au un nivel mai ridicat decât sportivii mai în vârstă (> 40 de ani) și bărbații mai ridicat decât femeile”.

„Se întâmplă așadar ca în special sportivii de sex masculin, care sunt deja expuși la niveluri ridicate de catecolamine, să crească și mai mult nivelul, în urma inoculării acestor vaccinuri, cu necroză consecutivă a unor părți ale țesutului muscular miocardic”.

Lasă un răspuns

Back to top button